AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg tenker at de er ganske enkle, og har veldig liten forståelse for naturvitenskap og kausalitet. Synes det er direkte skremmende å se hvor mange som svarer i denne tråden (under), men på en annen side er det greit å få en indikasjon på hvilke brukere på dette forumet som er intelligente og ikke. Anonymkode: f8191...c93
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Huff. Det er direkte pinlig. Plasserer de i kategorien med annen overtro. Anonymkode: 43c8e...554 5
Gjest DramaTheLama Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Jeg plasserer de i samme gruppe som religiøse, altså mindre intelligente mennesker.
Misanthropis Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Samme folka som de som tror på lilli bendriss, og som kanskje er skeptiske til 5g og tror man får kreft av å bruke mikroovn. 2
Entern Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Jeg synes ærlig talt det er litt teit. På samme måte som det er litt teit å følge med på reality-tv f.eks., eller å like norsk rap.😏 Litt Lilli Bendriss. Men på den annen side er jo astrologi en steingammel "vitenskap" med røtter tusenvis av år tilbake til Babylon og Sumer, og det gjør det litt spennende og interessant. Dersom man synes gammel mytologi er interessant.🧐 Synes sånne lange og kompliserte analyser av personlighetstyper utifra stjernetegn er kjempemorsomt. Bare tull, men morsomt tull. Så jeg synes at det er tull, men helt harmløst og ufarlig. Regner ikke folk som mindre intelligente hvis de tror på det, folk tror jo på mye verre ting 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Skrevet 29. september 2021 Enda mer av dette tullet: Folk skjønner ikke at de driter seg ut. Anonymkode: f8191...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå