AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Jeg er lagleder for min sønns fotballag, og stiller opp på alt av treninger og kamper året rundt. Men et par ganger nå så har jeg vært forhindret fra å stille på kamp, og den andre treneren har heller ikke hatt anledning til å stille opp. Spør derfor på en felles Facebookgruppe vi har om noen kan være så snill å ta ansvar for laget på kampen, men ingen melder seg. Flere av foreldrene er med på hver eneste kamp som tilskuere, og har også veldig sterke meninger om laginndeling osv. Men å stille opp når laget har behov for det, det gidder man ikke... En ting er om man er forhindret pga jobb og andre situasjoner i livet, men når du faktisk er med sønnen din på hver kamp, så er det veldig rart at man ikke kan stille opp for laget når det er behov for det... Anonymkode: f3e60...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Da blir det vel ikke kamp da, må bare sette hardt mot hardt enkelte ganger. Samme med sånne allvitende foreldre på sidelinja, inviter dem til å ta over, og stå for det. Anonymkode: 04434...ea9 2
Gjest ti10 Skrevet 28. september 2021 #3 Skrevet 28. september 2021 Da tror jeg faktisk jeg hadde sagt det direkte til dem det gjelder. Du kan enten si det i Facebook-gruppa at "Har registrert at det er mange som er veldig engasjert og har sterke meninger om laget. Nå trenger vi dere!" Og tag gjerne de verste. Eller du kan si det direkte neste gang noen blander seg inn. "Dere har hatt mulighet til å engasjere dere når vi har bedt om hjelp, jeg hørte ikke noe da ..?"
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 ti10 skrev (14 minutter siden): Da tror jeg faktisk jeg hadde sagt det direkte til dem det gjelder. Du kan enten si det i Facebook-gruppa at "Har registrert at det er mange som er veldig engasjert og har sterke meninger om laget. Nå trenger vi dere!" Og tag gjerne de verste. Eller du kan si det direkte neste gang noen blander seg inn. "Dere har hatt mulighet til å engasjere dere når vi har bedt om hjelp, jeg hørte ikke noe da ..?" Hehe, det første der skal jeg faktisk legge ut, må bare omformulere det litt. Men kommer ikke til å henge ut noen, det er bare slemt Anonymkode: f3e60...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå