Gå til innhold

Erfaring med Union hotell/spa i Geiranger eller andre spahotell i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Noen her med erfaring fra Union hotell og spa i Geiranger? Hadde tenkt å bestille en tonetters tur der med spa til meg og min samboer. Litt spent på hvordan selve spaet er og om det er bra. Vi tenker ha rom med fjordutsikt, så om noen har hatt det så kom gjerne med erfaring! Håper også det finnes ok spisesteder i Geiranger til middag. Da vi kun tenker ha frokost inkl. 

ellers gjerne tips til andre spahotell / hotell med bra spa i Norge som dere har god erfaring med (eller vil fraråde) 😃 

Anonymkode: 6bd5e...0a4

Skrevet

Dytt

Anonymkode: 6bd5e...0a4

Skrevet

Jeg synes spaavdelingen i Geiranger er bra, de har badestue, dampsauna, ulike duftdusjer, fotbad, Japans bad og egen relax avdeling med fantastisk utsikt. Spa avdelingen er smakfult innredet. 

For overnatting anbefaler jeg rom i den "nyeste" delen av hotellet. 

Spisested anbefaler jeg posten brasseri, men sikkert lurt å sjekke at det er åpent nå såpass sent i sesongen. 

Anonymkode: f27f5...d2f

• Liker 1
Skrevet

Har vært på mange spa-hoteller og Union stiller seg i rekka blant de dårligste, dessverre. Det var utdatert (80-talls feeling) og man fikk inntrykk av at det ikke var rent. Veldig enkelt - samme med hotellet. Fikk inntrykk av at man var turist på samlebånd, og lysbryterne hadde instruks på kinesisk og russisk. Var der i august 2020. 

Skrevet

Liker bedre Alexandra hotell i Loen :) 

Anonymkode: 6346b...94c

• 3 uker senere...
Skrevet

Spaet i Geiranger er blant de bedre jeg har vært på. Ren luksus. 
hotellet er slitt. Utvalget av restauranter i Geiranger er ikke fantastisk, og spesielt ikke utenfor sommersesongen. Men det finnes gode alternativer til union sin restaurant. Posten har alt blitt nevnt. Ta kaffepausen hos Geiranger sjokolade. 

Anonymkode: b960a...aef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...