Gå til innhold

Hva setter psykopater/ sosiopater ut av spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ikke poste innhold med:

* Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt for eksempel rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

Christina82, mod¨

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 14.35):

Aldri kall ofre av misbruk for svake. Det som er svakt er å mishandle mennesker som elsker deg. 

Anonymkode: 03930...255

Så enig! Takk for at du sier dette 🙏😘

Anonymkode: e504d...6f5

Skrevet

Det eneste som knuser en narsissist er at DU får det bra: se ut som en million kroner, få deg en SNILL og ærlig kjæreste og nyt livet uten dette underutviklede barnet i ditt liv. Så alle som utsettes for noe sånt: get your shit together, la han få smake på hvor bra DU var og hvilket søppel han må forholde seg til i fremtiden ❤

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det eneste som knuser en narsissist er at DU får det bra: se ut som en million kroner, få deg en SNILL og ærlig kjæreste og nyt livet uten dette underutviklede barnet i ditt liv. Så alle som utsettes for noe sånt: get your shit together, la han få smake på hvor bra DU var og hvilket søppel han må forholde seg til i fremtiden ❤

Hvordan skal det knuse en narssist, han kan jo bare finne seg et nytt offer.

Anonymkode: 6feca...939

Skrevet

Reagere stikk motsatt av det de forventer. Innse at ordene som renner ut av kjeften deres vare er ord ut fra et psykt sted, så det bør man la prelle av som vann på olje. Snu alle beskyldninger trill rundt. 

Viktigst av alt, bryt opp og gi 0 respons. Og hvis du ikke klarer det gå vekk, legg på osv når det kommer evnt trusler eller nedlatenheter. Vis at du IKKE er der, når de oppfører seg dårlig 

Anonymkode: 8dc61...ff3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 23.18):

Le av de. Da imploderer de. 

Jeg vet. Mora mi var psykopat. 

Anonymkode: a755f...c39

Alle gjør da det? 😛 

Anonymkode: c2204...41c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 12.08):

Lol spar deg. 

Selvfølgelig er jeg omsorgsfull, det er jeg ikke flau heller. Du skjønner ikke engang hva jeg prater om her, dette grenser i det overnaturlige. 

Jeg er verken romantisk eller overempatisk i det daglige, faktisk er jeg ganske kald og mange synes jeg er vel direkte. Og du vet ganske lite om narsissister dersom du tror at de bare er onde og gjør dette av fri vilje. Det er tillært atferd som stammer fra feilutviklinger, og de har ofte et enormt lidelsestrykk. At jeg har medfølelse for det betyr ikke at jeg er den som stiller opp, langt derifra. Det har jeg ikke gjort på over 5 år.

Var det en kjæreste? Du tenker ikke at din forståelse og empati medvirket til relasjonen i sin tid?

Anonymkode: 8febf...773

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan skal det knuse en narssist, han kan jo bare finne seg et nytt offer.

Anonymkode: 6feca...939

Det gjør han nok hele tiden, men han vil aldri finne noen som meg. 

Det gleder meg ;) (for de som lurer så er narsissisme faktisk smittsomt) 

Skrevet

Jeg reagerte motsatt av hva han antaglivis forventet.

Han kom til meg og fortalte at den, den og den hadde fortalt han i fortrolighet at jeg var tverr, usmakelig osv. Så det var bra han passet på meg så jeg ikke var alene. Var bare det at de han hevdet sa dette, var min familie og venner, som han ikke omgikk. De likte han ikke.  Jeg burde ha knekt sammen, men jeg reagerte med at jeg syntes det var leit, og at jeg nå måtte si unnskyld for min dårlige oppførsel. Da fikk han panikk. Men jeg insisterte på å gjøre opp for min dårlige oppførsel. 

Anonymkode: 506c1...a55

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det gjør han nok hele tiden, men han vil aldri finne noen som meg. 

Det gleder meg ;) (for de som lurer så er narsissisme faktisk smittsomt

Kan du fortelle mer om dette med at det er smittsomt?

Anonymkode: 57a8e...a36

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 7.54):

Jeg knakk xen til kona som er psykopat, ødela jobben hans, ødela forholdene, gjorde så både politi og barnevern har han under oppsyn. 

han aner fortsatt ingenting om at jeg står bak, å det kommer han aldri til å få vite. 
han sitter helt alene i huset sitt uten noen form for sosial omgang.

null kontakt er det beste, eller bruke samme middel som dem gjør, men det kan være skummelt.

Anonymkode: c3de6...3b9

Denne oppførselen får meg til å lure på om ikke kona di bare har byttet ut en psykopat med en annen...:fnise:

Skrevet

Null kontakt eller reagere motsatt enn det de forventer og ønsker.

Anonymkode: cc191...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...