flusa Skrevet 11. november 2021 #121 Skrevet 11. november 2021 At man ikke lar seg knekke, viser at man er sterk og nyter livet😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #122 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hva det er som gjør det, men psykopater og sosiopater avskyr meg. Har ingen anelse om hvorfor - men de anledningene jeg har møtt på dem er i forbindelse med at familie og venner har begynt å date en. Og de andre i omkrets blir gjerne lurt til å tro at forholdet er bra, mannen(som det har vært hver gang i mitt tilfelle) er bra, de heier på han og de spiser opp ordene hans for god fisk. Jeg derimot har alltid endt opp med å bli hun som faller av lasset, brutt kontakt med. Sikkert et såkalt «wildcard» for de som liker å ha alt under kontroll. Jeg er ikke føyelig. Trolig derfor? Hadde vært interessant å lese en psykopat sin svakhet, fra psykopaten selv. Men det blir vel neppe en innrømmelse de vil komme med her😅 Anonymkode: a2ed2...d5a Jeg tror at hvis de hoster opp en svakhet så vil de bruke den liksom-innrømmelsen til noe ondt. De vil klare å snu på det slik at noen andre er bad guy. Anonymkode: f56e2...b52
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #123 Skrevet 11. november 2021 Mitt beste råd er stillhet og total avvisning. Og (mest for min egen del) få han i fengsel. Den dagen han fikk dommen sin og innså at han ikke hadde klart å lure hele rettssystemet trill rundt var priceless. Anonymkode: 40ff6...7a5 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #124 Skrevet 11. november 2021 On 9/29/2021 at 4:47 PM, Jmcclane said: Balltre Dagens Anonymkode: 98d06...536
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #127 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 13.31): Jeg prøver. Men de er eksperter på å irritere. Hadde du noen teknikker for å aldri miste masken? For jeg antar du ofte hadde var nær ved i klikke, de er jo de mest irriterende og provoserende menneskene du møter på. Tar aldri selvkritikk og alt er andre sin skyld, selv når det helt opplagt er de som er synderen. Anonymkode: 765f2...41f Le av deres forsøk, hvert fall inni deg. Se de som en barnslig unge. Det hjelper hver gang. Anonymkode: 45c43...b0a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #128 Skrevet 24. november 2021 Jeg skulle ønske jeg kunne si dette til han og at han ville tro meg: Jeg vet absolutt alt, jeg har sett hele deg og jeg VET at du ikke er ond eller demonbesatt. Sjelen din er nydelig og den elsker jeg. Men her er vi er nå, i dette livet, har du valgt annerledes. Det er ikke din feil, du er skadet og du bør oppsøke hjelp. For du fortjener så mye bedre. Jeg har holdt avstand i flere år, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre og jeg vil aller minst se deg. Det betyr ikke at jeg ikke elsker deg, for det gjør jeg, gjennom marg og bein. Men i dette livet ble det ikke oss. Anonymkode: 03930...255
~ m a u d e ~ Skrevet 24. november 2021 #129 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg skulle ønske jeg kunne si dette til han og at han ville tro meg: Jeg vet absolutt alt, jeg har sett hele deg og jeg VET at du ikke er ond eller demonbesatt. Sjelen din er nydelig og den elsker jeg. Men her er vi er nå, i dette livet, har du valgt annerledes. Det er ikke din feil, du er skadet og du bør oppsøke hjelp. For du fortjener så mye bedre. Jeg har holdt avstand i flere år, jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre og jeg vil aller minst se deg. Det betyr ikke at jeg ikke elsker deg, for det gjør jeg, gjennom marg og bein. Men i dette livet ble det ikke oss. Anonymkode: 03930...255 Jeg så en gang en veldig tragisk filmsnutt om en mann som klatret inn i et bur med ville dyr. Det endte bra, for så vidt, for dyrene så knapt opp, og ville i alle fall ikke spise han. Men det var jo enda tragisk, for målet hans var jo åpenbart å bli drept. Hvorfor ble han ikke drept? Jeg vet ikke. Dyrene var mette, han fremstod som åpenbart syk...han vekket i alle fall ikke instinktet deres. Det tankesettet du utviser her, er et tankesett som vekker instinktene hos narsissister og psykopater. Det er overempatisk og overomsorgsfullt. Du behøver ikke uttale slike ting som det over, en gang, for det skinner ut via alt du sier og gjør. Og på samme måte som det tiltrekker narsissister og psykopater, vil det ha motsatt effekt på normale mennesker. De vil oppleve det som altfor kvalmende og sukkersøtt, som søtningsmiddel og sukkerspinn. Det er selve måten å tenke på som gjør det. Den dagen du kommer ut av dette tankesettet er den dagen du kan gå inn i et bur med narsissister og psykopater og de vil ikke en gang se opp. Og i alle fall ikke spise deg 5
~ m a u d e ~ Skrevet 24. november 2021 #130 Skrevet 24. november 2021 PS! Ser nå at det var du som skrev om å være udelikat. Det støtter jeg. Selv om den indre innstillingen har mest å si, så er dette i samme gate.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #131 Skrevet 24. november 2021 ~ m a u d e ~ skrev (1 minutt siden): Jeg så en gang en veldig tragisk filmsnutt om en mann som klatret inn i et bur med ville dyr. Det endte bra, for så vidt, for dyrene så knapt opp, og ville i alle fall ikke spise han. Men det var jo enda tragisk, for målet hans var jo åpenbart å bli drept. Hvorfor ble han ikke drept? Jeg vet ikke. Dyrene var mette, han fremstod som åpenbart syk...han vekket i alle fall ikke instinktet deres. Det tankesettet du utviser her, er et tankesett som vekker instinktene hos narsissister og psykopater. Det er overempatisk og overomsorgsfullt. Du behøver ikke uttale slike ting som det over, en gang, for det skinner ut via alt du sier og gjør. Og på samme måte som det tiltrekker narsissister og psykopater, vil det ha motsatt effekt på normale mennesker. De vil oppleve det som altfor kvalmende og sukkersøtt, som søtningsmiddel og sukkerspinn. Det er selve måten å tenke på som gjør det. Den dagen du kommer ut av dette tankesettet er den dagen du kan gå inn i et bur med narsissister og psykopater og de vil ikke en gang se opp. Og i alle fall ikke spise deg Lol spar deg. Selvfølgelig er jeg omsorgsfull, det er jeg ikke flau heller. Du skjønner ikke engang hva jeg prater om her, dette grenser i det overnaturlige. Jeg er verken romantisk eller overempatisk i det daglige, faktisk er jeg ganske kald og mange synes jeg er vel direkte. Og du vet ganske lite om narsissister dersom du tror at de bare er onde og gjør dette av fri vilje. Det er tillært atferd som stammer fra feilutviklinger, og de har ofte et enormt lidelsestrykk. At jeg har medfølelse for det betyr ikke at jeg er den som stiller opp, langt derifra. Det har jeg ikke gjort på over 5 år. Anonymkode: 03930...255
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #132 Skrevet 24. november 2021 ~ m a u d e ~ skrev (1 minutt siden): PS! Ser nå at det var du som skrev om å være udelikat. Det støtter jeg. Selv om den indre innstillingen har mest å si, så er dette i samme gate. Oh yes. Ikke tru at ikke jeg kan være utspekulert. Ved en anledning husker jeg at han prøvde å hanke meg inn igjen, den dagen hadde jeg gjort noe veldig spennende og utfordrende for meg selv, jeg tror jeg begynte å snakke om strikking eller noe helt dølt. Jeg har prøvd å fremstille meg så uinteressant jeg bare kan være, skikkelig grå mus. Hva gjør du? Ingenting. Hvor er du? Hjemme 😂 Anonymkode: 03930...255
Majer Skrevet 24. november 2021 #133 Skrevet 24. november 2021 Hvorfor sette de ut av spill? Bedre å ha de på lag eller la være å forholde seg til de. Om jeg vil skape negative følelser hos dem velger jeg å behandle de som jeg ville behandlet et barn eller et dyr. Bare å vise hvem som er sjefen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #134 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 8.08): Du lar en psykopat ha barna dine??? Anonymkode: 893b4...c20 Har hun noe valg? Anonymkode: 04dc9...aee 1
n_97 Skrevet 24. november 2021 #135 Skrevet 24. november 2021 Sånne er verdensmestere i å finne svakhetene til folk, og de går på de som er svakere enn dem. Det aller lureste er å holde avstand så mye som mulig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #136 Skrevet 24. november 2021 n_97 skrev (5 minutter siden): Sånne er verdensmestere i å finne svakhetene til folk, og de går på de som er svakere enn dem. Det aller lureste er å holde avstand så mye som mulig. Aldri kall ofre av misbruk for svake. Det som er svakt er å mishandle mennesker som elsker deg. Anonymkode: 03930...255 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #137 Skrevet 1. desember 2021 Denne var fin ❤❤ https://vm.tiktok.com/ZM8n9SGhk/ Anonymkode: 78f9f...deb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #138 Skrevet 1. desember 2021 Le av de. Da imploderer de. Jeg vet. Mora mi var psykopat. Anonymkode: a755f...c39
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #139 Skrevet 1. desember 2021 Det eneste de forstår er konsekvenser. At du har makt til å ødelegge for dem uten at de får hindret deg. Anonymkode: 6cb17...ce0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #140 Skrevet 1. desember 2021 Tror folk blander sammen psykopater og drittsekker. Det er ikke noe man kan gjøre for å sette en ekte "psykopat" ut av spill.Det beste kortet man har er å kjøre nullkontakt og likegyldighet . Det er bare å komme seg unna. Ekte psykopater kan ødelegge livet ditt bare for morro skyld, og det er ikke en dritt du kan gjøre for å stoppe det. Ikke bare det, de fleste har garantert en eller annen gang i livet sitt hjulpet en psykopat i den prosessen. De er avhengig av sine nyttige idioter for å ødelegge andre. Så tenk heller over hvordan man kan unngå dette. Anonymkode: 2cdb0...6f7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå