Gå til innhold

Hva betyr det når alle mine forhold ender etter 4 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine forhold har vart maks 4 måneder. Jeg forstår ikke hvorfor? Hva er greia med det?? Jeg føler det er noe galt med meg. Har vært i 5 korte forhold..Tenk om jeg aldri finner noen!  Jeg er 21 år forresten. 

Anonymkode: cfe97...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 år er ungt og i den alderen er det nok mer vanlig enn uvanlig.

Anonymkode: d0e4b...853

• Liker 7
Skrevet

Du er ung og utålmodig. Og fokuset ditt er feil. Målet ditt er å "finne den rette, samme hvem". jeg fant min da jeg var 41 😀 Og jeg hadde bestemt meg for å gi opp mannfolk 😂😂😂

Du finner HAN når du finner HAN. I mellomtiden får du kose deg med noen midlertidige kortvarige forhold.

Anonymkode: ae343...03d

• Liker 6
Skrevet

De viktigste er å ikke gi opp å søke. Hvis du lar være, er sjansen 0 uansett.

Anonymkode: 5f521...016

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De viktigste er å ikke gi opp å søke. Hvis du lar være, er sjansen 0 uansett.

Anonymkode: 5f521...016

vel...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mest tro på at det er alderen eller at du tiltrekkes folk du egentlig ikke passer sammen med. Mener å ha lest at kvinner gjerne er ekstremt raske til å finne ut om de faktisk er interesserte i en mann eller ikke, noe som egentlig er ganske irrasjonelt da man kan ende opp med å bli følelsesmessig involvert for tidlig. Den første tiltrekninga bør man ikke stole på i det hele tatt.

Anonymkode: b0af9...ded

Skrevet

Jeg er bare 20 da, men har hatt flere korte forhold og et par langvarige. Hver gang jeg har gått inn i et forhold som endte etter noen uker/måneder så har alt gått for fort. Jeg blir fort knyttet til folk, og tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet hver gang. Det er aldri slik. Jeg har nå vært i et forhold i snart to år, og da ventet jeg i flere måneder før jeg gikk med på å gå inn i et kjæresteforhold. Da fikk vi litt tid til å bli kjent med hverandre og utvikle andre følelser enn bare det å være nyforelska. 

Skrevet
starken skrev (59 minutter siden):

Jeg er bare 20 da, men har hatt flere korte forhold og et par langvarige. Hver gang jeg har gått inn i et forhold som endte etter noen uker/måneder så har alt gått for fort. Jeg blir fort knyttet til folk, og tror jeg har funnet mitt livs kjærlighet hver gang. Det er aldri slik. Jeg har nå vært i et forhold i snart to år, og da ventet jeg i flere måneder før jeg gikk med på å gå inn i et kjæresteforhold. Da fikk vi litt tid til å bli kjent med hverandre og utvikle andre følelser enn bare det å være nyforelska. 

Jeg tenker også at jeg burde bruke minst 3 mnd på å bli kjent. Men klarer aldri å vente så lenge, utvikler følelser veldig raskt og vil bare være i kjæreste stadiet med en gang

Anonymkode: cfe97...eba

Skrevet

Da jeg var 21, hadde jeg bare nylig starta på et langvarig forhold og alt før det var under 4 mnd. Og jeg var langt fra den eneste. 

Anonymkode: 0d05f...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...