lene24 Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Var innom vita i dag og så et nytt frisør merke - Lee Stafford. Alle produktene var rosafarget og kult design, så jeg falt for fristelsen og kjøpte 2 produkter Noen av dere som har brukt dette merke og har kommentarer til det? Kjøpte noe hårspray greier, og noe spray wax... Det lukter bra ihvertfall!
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Jeg hadde shampo og balsam derfra da jeg bodde i utlandet, tror det var den serien som het Poker Straight? Jeg var ikke fornøyd; produktene luktet ekkelt, og hodebunnen begynte å klø etter en stund.
lene24 Skrevet 29. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2005 uff da, det hørtes ikke bra ut!!! var ikke fristet til å kjøpe shampoo serien , synes det er litt skummelt å prøve sånne ukjente merker til det. Men hårspray kan vel ikke skade alt for mye tenkte jeg og kjøpte to forskjellige..
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Det går helt sikkert bra. Jeg kjøper ofte stylingprodukter fra slike serier (Toni&Guy, John Frieda, osv), og de er alle veldig lik de du får hos frisøren.
lene24 Skrevet 30. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2005 ja, at det går bra med stylingproduktene er jeg overbevist om kjøper også en del produkter fra john frieda og toni&guy...og charles worthington..
Søtpotita Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Fekk du med eit sånt handlenett? hadde nok kjøpt ein hårspray, dersom eg ikkje nettopp kjøpte meg ein i tigi. Lukta det tyggis?
lene24 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2005 Fikk med et hårnett ja, med noen prøveeksemplarer av kremer og parfyme Synes ikke den hadde utprega tyggis lukt nei, likte lukten veldig godt i motsetning til den forrige jeg kjøpte; Toni&Guy - den ble sykt kvalmende etterhvert.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå