Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom vita i dag og så et nytt frisør merke - Lee Stafford. Alle produktene var rosafarget og kult design, så jeg falt for fristelsen og kjøpte 2 produkter :)

Noen av dere som har brukt dette merke og har kommentarer til det? Kjøpte noe hårspray greier, og noe spray wax... Det lukter bra ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde shampo og balsam derfra da jeg bodde i utlandet, tror det var den serien som het Poker Straight? Jeg var ikke fornøyd; produktene luktet ekkelt, og hodebunnen begynte å klø etter en stund.

Skrevet

uff da, det hørtes ikke bra ut!!! var ikke fristet til å kjøpe shampoo serien , synes det er litt skummelt å prøve sånne ukjente merker til det. Men hårspray kan vel ikke skade alt for mye tenkte jeg og kjøpte to forskjellige..

Skrevet

Det går helt sikkert bra. Jeg kjøper ofte stylingprodukter fra slike serier (Toni&Guy, John Frieda, osv), og de er alle veldig lik de du får hos frisøren.

Skrevet

ja, at det går bra med stylingproduktene er jeg overbevist om :) kjøper også en del produkter fra john frieda og toni&guy...og charles worthington..

Skrevet

Fekk du med eit sånt handlenett? :) hadde nok kjøpt ein hårspray, dersom eg ikkje nettopp kjøpte meg ein i tigi. Lukta det tyggis?

Skrevet

Fikk med et hårnett ja, med noen prøveeksemplarer av kremer og parfyme :) Synes ikke den hadde utprega tyggis lukt nei, likte lukten veldig godt i motsetning til den forrige jeg kjøpte; Toni&Guy - den ble sykt kvalmende etterhvert.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...