Gå til innhold

Sex i basseng eller boblebad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig? ift vann og friksjon. Hørt at det er stress, men jeg vil jo prøve ut en gang

Anonymkode: 38f42...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får fryktelig uvi 

Anonymkode: 0a062...ac3

Skrevet

Bare bassenget eller boblebadet ikke skal brukes av andre badegjester på en stund må vel dette være greit. Men husk å skift ut alt vann i bassenget etter bruk,og desinfiser før det fylles opp igjen.

Anonymkode: a7fc0...679

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får fryktelig uvi 

Anonymkode: 0a062...ac3

Oj, det har jeg ikke tenkt på 😳

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare bassenget eller boblebadet ikke skal brukes av andre badegjester på en stund må vel dette være greit. Men husk å skift ut alt vann i bassenget etter bruk,og desinfiser før det fylles opp igjen.

Ja, selvfølgelig 😅😊 

ts

Skrevet

Blir dårlig gli om du ikke er kjapp, den naturlige smurningen vaskes vekk. 

Anonymkode: 04fac...cc2

• Liker 1
Skrevet

Blir dårlig gli om du ikke er kjapp, den naturlige smurningen vaskes vekk. 

Ja, var det jeg tenkte… 🙈 det kan vell bli ganske smertefullt for mannen…?

• Liker 1
Skrevet

Har hatt det en gang, det var hoooot..  fy søren, drømmer om det fortsatt 🤭

Anonymkode: 070db...806

Skrevet

Legg dama over kanten på jacuzzien så er det digg … 

Anonymkode: 3330b...d96

Skrevet

Har hatt sex i boblebad, uten vann. Teller det? Boblebad er boblebad, selv om det ikke er vann i det.

Anonymkode: aee14...ed0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, var det jeg tenkte… 🙈 det kan vell bli ganske smertefullt for mannen…?

Ja, og sårt for meg. Litt rart, men kjennes nesten litt «tørt» ut, eller trått. (Skulle tro jeg beskrev skiføre og smøreforholdene😆😆)

• Liker 2
Skrevet

Har hatt masse sex i jacuzzien min, det er dødsdigg! Man blir jo mer eller mindre vektløs, noe som gjør at man slipper å anstrenge seg like mye. Typen er meget fornøyd også. Han er veldig på rask knulling, men i boblebadet skvulper det så følt da, men han kommer like raskt med mer sakte elsking. 

Anonymkode: a15d4...c33

• Liker 1
Skrevet

Ja, og sårt for meg. Litt rart, men kjennes nesten litt «tørt» ut, eller trått. (Skulle tro jeg beskrev skiføre og smøreforholdene😆😆)

Klisterføre!

Anonymkode: aee14...ed0

• Liker 3
Skrevet

Vi har hatt sex i bpde jaccuzien og boblebadet. Boblebadet ble vare gris og vann overalt 😂 men digg har det vært alle gangene, da! 😅

Anonymkode: 6f4bb...c50

Skrevet

Liker best å holde stortåa rett innom kanten, da er det heller ikke så synlig hva vi gjør i jacuzzien..

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

12,5 meters basseng med fem baner.  Tar ei uke å tømme, ei uke å fylle og like lang tid å varme opp...
Snørr, sikkel, tiss, flass, sårskorper og gamle plastre er ting som ender i basseng.  Ei spiseskje sæd og litt naturlig smøring vil ikke utgjøre store forskjellen i et bassen med ett hundre tusen liter vann.

• Liker 4
Skrevet

Aldri vært et problem, hvis jeg er kåt nok. :)

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe stress å ha sex i jacuzzien. Du må bare passe ekstra godt på at vannet har riktige verdier i forkant og bruke ekstra stor dose klor i etterkant. Jeg har aldri fått UVI etterpå, men det skyldes nok at vi har god hygiene i vannet, så det ikke er noen bakterier der. Ta dere også god tid og vær forsiktige så du slipper å bli sår.

Anonymkode: db3df...d68

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det vanskelig? ift vann og friksjon. Hørt at det er stress, men jeg vil jo prøve ut en gang

Det går så bra som bare det! Har faktisk nettopp nå hatt sex i jacuzzien 😉 funker som bare fy 😌

Anonymkode: a376d...385

Skrevet
Whistler skrev (11 timer siden):

12,5 meters basseng med fem baner.  Tar ei uke å tømme, ei uke å fylle og like lang tid å varme opp...
Snørr, sikkel, tiss, flass, sårskorper og gamle plastre er ting som ender i basseng.  Ei spiseskje sæd og litt naturlig smøring vil ikke utgjøre store forskjellen i et bassen med ett hundre tusen liter vann.

Du må gjerne ha sex i ditt eget svineri så lenge du ikke griser til bassenget for andre. Og nei: en dose sæd eller andre uhumskheter som siver ut ved seksuell omgang er selvsagt ikke greit å etterlate til andre badegjester. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...