Madison Skrevet 9. oktober 2002 #21 Del Skrevet 9. oktober 2002 Fy pokker for en ekling du er..du som startet tråden. Vet ikke eksakt hva du mente med "voksne menn" men tenker pappa alder med en gang. En bør debutere med en som er noenlunde samme alder som en, og ikke altfor erfaren. Gjerne jomfru begge to, det er min drøm:) skulle ønske jeg kunne skrudd tiden tilbake.. Jeg var 16..han 23.. fatter ikke at jeg kunne være så dum,syns det er skikkelig ekkelt å tenke på. Hadde jeg møtt han nå vet jeg ikk ehva jeg hadde gjort for å si det sånn. Ville heller mista jomfrudommen i fylla og ikke husket det enn det jeg opplevde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiko Skrevet 10. oktober 2002 #22 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det kan ikke være tvil om at det ofte kan forekomme en veldig tiltrekning mellom en mann på f eks 25-30 år, og ei jente på 17-18. Dette VET jeg, samme hva dere sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 10. oktober 2002 #23 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hans-Christian: Du gjør meg både kvalm og flau over å være "mann"!!!!!!! Jeg har passert 30 og er altså "voksen" - men IKKE FAEN om jeg kan fatte hva ei jente på 16 skulle finne fristende med mitt defensive hårfeste og andre alderdomssvekkelser... Kort sagt unner jeg disse jentene en mye bedre seksuell debut enn med en sånn gammel, slesk "onkel" som Hans-Christian fremstår som. YUCK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 10. oktober 2002 #24 Del Skrevet 10. oktober 2002 Enig i at unge jenter kan vente til de fløer seg sikre og vet hva de gjør. Det at de burde ha sex med en eldre og erfaren mann er jo helt idiotisk?! Er du som skrev innlegget tilfeldigvis en eldre erfaren mann, som vil utnytte unge jenter ved og ta jomfrudommen deres??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søviknes Skrevet 10. oktober 2002 #25 Del Skrevet 10. oktober 2002 Skulle liksom unge jenter bli tryggere sammen med en (halv)gammel gris? Herregud, hvor dum går det an å bli?? :evil: Innlegget er endret av moderator. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljem Skrevet 10. oktober 2002 #26 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg debuterte med en voksen mann, faktisk med samme navn som det (Si meg Hans Christian, du er vel ikke trønder? ) Veldig positivt på alle måter, men må si at jeg har fått litt "problemer" i ettertid. Det frister nemlig ikke i det hele tatt å prøve en på min egen alder :oops: Jeg fikk i alle fall en flott læren av disse eldre herrer, startet seksuallivet slik at jeg ikke er usikker på meg selv lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. oktober 2002 #27 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ha ha ha siljem, jeg har det på samme måte!! Debuterte ifjor som 17-åring med en mann på 32, og nå klarer jeg ikke å se på gutter på min egen alder som kjønnsvesener De er bare smågutter liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2002 #28 Del Skrevet 10. oktober 2002 Spurte dere aldrig dere selv om; hvorfor disse mennene søker så unge sexualpartnere? D kan jo være at de ikke selv er så sikker på seg selv at de tør å nærme seg en jevnaldrende kvinne som kan begynne å klage på deres ferdigheter i sengen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. oktober 2002 #29 Del Skrevet 10. oktober 2002 He he sexysadie, nei, gjorde ikke det, for de han har vært sammen med før har vært max 5 år yngre enn ham alle sammen Og så kom jeg valsende da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. oktober 2002 #30 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jenter burde ditt, og jenter burde datt... Jenter og gutter burde føle seg klar når de debuterer - så får de debutere med hvem pokker de vil. At forgripere av den eldre garde kan komme med snikpropaganda overfor lettpåvirkelig ungdom, under dekket av ønske om bidra til opplæring seksuelt - og presentere det som eneste riktige måten å gjøre det på; nei, det har jeg ikke sansen for. Men at unge mennesker, jenter som gutter, får det for seg at de vil lære av erfarne mennesker - det tror jeg så absolutt på. Valget må uansett gjøres av den unge debatanten selv. Som ikke lar seg påvirke av diverse snikpropaganda... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljem Skrevet 10. oktober 2002 #31 Del Skrevet 10. oktober 2002 Får ikke dette helt ut av hodet jeg. Du Hans Christian: du er ikke den HC jeg kjenner vel? Sansynligvis ikke, dumt å bruke eget navn her inne. Lærer? Send meg en mail da: xxxxxxxxxx Mailadresse slettet. Om du ønsker å være tilgjengelig på mail, opprett en profil. Hege (Moderator) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljen Skrevet 10. oktober 2002 #32 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det har jeg prøvd Hege, å registere meg. Får bare bekjed om at eposten allerede er i bruk, noe som trolig skylles at jeg har hatt konto her før - som jeg ba om å bli slettet. Og nå i ettertid er både eposten og brukernavnet "forbudt"? Men greit nok. Det var trolig ikke han jeg hadde håpet det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. oktober 2002 #33 Del Skrevet 10. oktober 2002 Dette var litt rart, Siljen. Er kontoen din slettet burde alt være greit. Kanskje du skulle forsøke en ny adresse? Har du forsøk å logge inn med det gamle brukernavnet? Kanskje du bør svare meg på personlige meldinger eller på ris, ros og tips, slik at vi ikke roter til tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. oktober 2002 #34 Del Skrevet 10. oktober 2002 Til Siljen Kjenner jeg deg? Er du den jeg tror du er? I såfall, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #35 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg er 21 år og rå deilig i senga, så kom ikke her å vær stor i kjeften din gammær`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #36 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg glemte en liten del, så det 1. innlegget ble litt amputert Altså, det jeg mente var at jeg kom dit jeg er som super duper lover pover babe uten noen slags hjelp fra eldre "kømm tu mii ænd ai will shåw u låvw" typer. Det var det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljem Skrevet 10. oktober 2002 #37 Del Skrevet 10. oktober 2002 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2002 #38 Del Skrevet 11. oktober 2002 Siljem: er du virkelig sikker på at du vil ha kontakt med denne manne. Har du lest 1. innlegget???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2002 #39 Del Skrevet 11. oktober 2002 d samme lurer virkelig jeg også på.... Han hørtes ikke helt navla ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 11. oktober 2002 #40 Del Skrevet 11. oktober 2002 Det er mye forskjellige meninger her, men jeg tror at det er litt individuelt hva som er ok og ikke. Er helt sikker på at det i enkelte tilfeller har vært helt ok å debutere med en eldre person, men samtidig at det som oftest ikke er det......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå