AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Typen tar sjeldent initiativ til å ha sex. Mistenker at han syns jeg er dårlig og kjedelig i senga. Har forsøkt å spørre han hva han liker, men han svarer bare "vet ikke". Jeg har aldri vært i et forhold før og har lite erfaring når det gjelder sex. Kan dere komme med noen eksempler på hvordan man kan bli bedre og mer spennende i senga? Anonymkode: 3e9d5...a60
Gjest Trøst Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Tenker nok at han du ligger med ikke er noe særlig bedre i senga selv, som ikke vet hva han liker. Det at han svarer at han ikke vet tyder på at han selv har lite erfaring og er usikker. Kanskje dere skal utforske og prøve nye ting sammen, for å finne ut hva dere liker?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Typen tar sjeldent initiativ til å ha sex. Mistenker at han syns jeg er dårlig og kjedelig i senga. Har forsøkt å spørre han hva han liker, men han svarer bare "vet ikke". Jeg har aldri vært i et forhold før og har lite erfaring når det gjelder sex. Kan dere komme med noen eksempler på hvordan man kan bli bedre og mer spennende i senga? Anonymkode: 3e9d5...a60 Tenker det skal litt til før en er DÅRLIG i senga? Det er du helt sikkert ikke! Kan jo hende han ikke har så høy sexdriv. Vet utrolig nok om flere menn som heller vil spise god mat og se film. Tror ikke det har noe med deg å gjøre, ville spurt han rett ut. Er jeg kjedelig i senga, er det noe jeg kan gjøre for at du skal få lyst på mer sex? Enkelt og greit. Umulig for oss å vite hva kjæresten din liker❤️ smaken er som baken Anonymkode: c3cf6...a47
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Mer forspill 😉 Anonymkode: 0d6b3...854
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Takk for svar! Tror tilfellet er at jeg er passiv og ligger stille. Jeg prøver å delta, men jeg har en slags mental sperre som holder meg litt tilbake under sexen. Skal sies at en av de få gangene jeg hadde sex før jeg ble sammen med typen var et overgrep og jeg føler at jeg mistet litt av meg selv etter det. Før det var jeg veldig nysgjerrig og ivrig på å prøve ut nye ting, mens nå kan jeg stivne mer og gjøre "det vanlige". Ønsker likevel å ta meg sammen på dette området, og ønsker å utforske mer fremover - TS Anonymkode: 3e9d5...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå