AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 I 2019, hadde jeg rektoskopi. Han skulle da operere bort 2 innvendinge hemoroider, som han brant bort. Det var helt sinnsykt vondt, så han fikk ikke fullført hele undersøkelsen hvor han skulle se litt lenger opp 🙈 Når jeg da måtte på do like etter, begynte jeg å blø fra underlivet ved avføring. Det har jeg gjort mye siden da. Blødd fra underlivet ved avføring, også utenom menstruasjon. Er det flere som har slitt med det i etterkant? 😅 Anonymkode: 06a94...f58
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Høres ut som om han har brent hull igjennom kjøttet da. Blør du ut rumpa når du har mens? Anonymkode: 34a2c...960
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som om han har brent hull igjennom kjøttet da. Blør du ut rumpa når du har mens? Anonymkode: 34a2c...960 Ja jeg aner ikke, men det var grusomt vondt, vil aldti gjøre det igjen 😳 nei, men har blødd av rumpa i 6 år pga hemoroider. Hadde koloskopi i fjor, da så de hemoroider innvendig på nytt, så da var det nytteløst 🙈 har skjøre slimhinner, så blør lett fra begge hull 🙈😅 men i 2019 etter rektoskopi hvor jeg da en periode hadde opplevd blødning, bestilte jeg legetime. Han sa det ikke var unormalt å blø fra underlivet ved avføring pga press, hadde aldri opplevd det før rektoskopien, så syntes det var litt rart 😅 Anonymkode: 06a94...f58
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Strikkbehandling av hemoroider var det, ikke at de svidde/brente bort 🙈😅 Anonymkode: 06a94...f58
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Har du vært hos gynekolog siden da? Anonymkode: 34a2c...960
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du vært hos gynekolog siden da? Anonymkode: 34a2c...960 Ja jeg er til oppfølging hos gynekolog, ikke ofte. Men prøver ut prevensjon før de eventuelt har operasjon av slimhinner av livmor. Har faktisk ikke tatt opp det med hun, ikke så lenge til jeg eventuelt skal på ny kontroll, så takk for at du minte meg på det 😁 Anonymkode: 06a94...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå