Gå til innhold

Føler dere mer attraksjon mot noen stjernetegn enn andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne tråden: 

Da mener jeg ikke nødvendigvis bare soltegn. Selv føler jeg mest tiltrekning mot menn som har solen i Løven, Jomfruen og Vekten. De er på motsatt side av zodiac-hjulet, da jeg er Fiskene. 

Anonymkode: 9d9e0...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er astrologi kun underholdning, bare slik at det er sagt. Jeg blir tiltrukket av menn. 

Har falt hardest for krepser og fisker. Løver er bare irriterende, og altfor høylytte. Ikke så kjent med skorpioner og tyrer. Steinbukkene har alltid hjulpet meg å rasjonalisere og balansere. Tvillinger er et kapittel for seg selv, men underholdende. Vektene gir meg bare hodebry. Skyttene får meg alltid til å le. Jomfruene er ok, men går meg for det meste på nervene. Værene er meh. Funker dårlig med vannmenn også. Jeg kan tiltrekkes av motsetninger, men trenger noen fellestrekk også. Derfor er egentlig en mannlig fisk ideelt. Vi er like smågale begge to, og det kan bli ganske intenst, men samtidig destruktivt.

Jeg liker dermed best mannlige krepser, fisker, steinbukker og skytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (1 minutt siden):

For meg er astrologi kun underholdning, bare slik at det er sagt. Jeg blir tiltrukket av menn. 

Har falt hardest for krepser og fisker. Løver er bare irriterende, og altfor høylytte. Ikke så kjent med skorpioner og tyrer. Steinbukkene har alltid hjulpet meg å rasjonalisere og balansere. Tvillinger er et kapittel for seg selv, men underholdende. Vektene gir meg bare hodebry. Skyttene får meg alltid til å le. Jomfruene er ok, men går meg for det meste på nervene. Værene er meh. Funker dårlig med vannmenn også. Jeg kan tiltrekkes av motsetninger, men trenger noen fellestrekk også. Derfor er egentlig en mannlig fisk ideelt. Vi er like smågale begge to, og det kan bli ganske intenst, men samtidig destruktivt.

Jeg liker dermed best mannlige krepser, fisker, steinbukker og skytter.

Enig at der kun er underholdning, ja. 
Jeg foretrekker de som er motsatt av meg. Liker ikke menn med sol i Væren, Fiskene og hvert fall ikke Tyren. Ikke Vannmannen heller. Liker best Vekten, Løven, Jomfruen så Steinbukken.

Er ment til å være kompatibel med Skorpion og Krepsen, men har aldri datet dem. De er ikke tiltrukket av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig at der kun er underholdning, ja. 
Jeg foretrekker de som er motsatt av meg. Liker ikke menn med sol i Væren, Fiskene og hvert fall ikke Tyren. Ikke Vannmannen heller. Liker best Vekten, Løven, Jomfruen så Steinbukken.

Er ment til å være kompatibel med Skorpion og Krepsen, men har aldri datet dem. De er ikke tiltrukket av meg. 

Har som sagt ikke erfaring med mannlige skorpioner selv, men mannlige krepser er herlige typer. De er følsomme og reflekterte, og er ofte svært forståelsesfulle. Det er ganske fint for en kaotisk fisk. Krepser er generelt omsorgsfulle og gode, syns jeg. Både jeg og du er fisk, og vi er nok ikke kompatible med jomfruen heller, ettersom den er rake motsetningen av oss. Og det er begrenset hvor tiltrekkende det kan være. Vekten er heller ikke ideell for meg, og iallfall ikke løven! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (1 minutt siden):

Har som sagt ikke erfaring med mannlige skorpioner selv, men mannlige krepser er herlige typer. De er følsomme og reflekterte, og er ofte svært forståelsesfulle. Det er ganske fint for en kaotisk fisk. Krepser er generelt omsorgsfulle og gode, syns jeg. Både jeg og du er fisk, og vi er nok ikke kompatible med jomfruen heller, ettersom den er rake motsetningen av oss. Og det er begrenset hvor tiltrekkende det kan være. Vekten er heller ikke ideell for meg, og iallfall ikke løven! 

Vi er nok forskjellig fisker da siden det er mer enn soltegn som spiller inn i fødselskartet. Jeg har ganske mange planter og punkter i både Fiskene og Jomfruen, så jeg har vel noe paradoxer inni meg. Liker at noen er annerledes enn meg, men at vi fortsatt har likheter i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (9 minutter siden):

Skulle til å skrive noe her inne, helt til du roste den mannlige krepsen opp i skyene! 

Nå er dette herved min favorittråd, og jeg har begynt å tro på astrologi. 

Hilsen stolt, mannlig kreps😀

Anonymkode: 9ca0f...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skytte og begge eksene er født i jomfruen. Også datet to værer og veldig god kjemi med de, og bra sex med løver. Av både vennskap og dating har jeg syntes tyrer har vært litt trege og irriterende, for ordentlige rett og slett 😅 også underholdning fra min side, men festlige tilfeldigheter. 

Anonymkode: 039d1...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi er nok forskjellig fisker da siden det er mer enn soltegn som spiller inn i fødselskartet. Jeg har ganske mange planter og punkter i både Fiskene og Jomfruen, så jeg har vel noe paradoxer inni meg. Liker at noen er annerledes enn meg, men at vi fortsatt har likheter i tillegg. 

Planeter, ikke planter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinnelig steinbukk og er tiltrukket av skytten ofte, menn og kvinner. Jeg har datet flere jomfru og kreps og det taklet jeg dårlig, veldig manipulerende krepser (har hatt venninner i dette tegnet også, og de har vært helt like) og har erfaring med at jomfrumenn ofte setter seg i offerrolle og skal synes så sjukt synd på seg selv alltid, samt at de har vært nedlatende. Nei takk! Er glad i tyren, og takler ikke vannmennkvinner. Tvillinger, menn og kvinner, har jeg hatt mye av i livet mitt, men ikke noe som har vart, men hatt det veldig gøy med de. Liker løver, menn og kvinner, og skorpionkvinner. Skorpionmenn har jeg erfart å være sykt intense og blir lett "besatt" av meg 😅 Fisk skal visst være en god match for meg, har en del vann i kartet mitt, så det gjenstår å se hvordan det kan klaffe ☺️ Er veldig glad i andre steinbukker da, tror ikke jeg har møtt noen jeg ikke har likt, haha. Jomfrukvinner liker jeg også. Men så har jo månetegn og ascedant mye å si for personligheten! Og kartet generelt.

Anonymkode: 401fc...530

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte at det var feil før men så hadde de jo regna feil så stjernetegnet mitt ble byttet. Da passet det mye bedre. Vi har en forening, krepsekvinnen og vi møtes en gang i året (hat mye felles) (liker løver)

Anonymkode: 866ca...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhhh, vet ikke, kan ikke datoene for stjernetegn, men vet mitt eget da. Hva er datoene? så kan jeg finne det ut 😄 

Anonymkode: e3cee...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høhhh, vet ikke, kan ikke datoene for stjernetegn, men vet mitt eget da. Hva er datoene? så kan jeg finne det ut 😄 

https://snl.no/stjernetegn :)

Anonymkode: 401fc...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan skrive det inn her om du vet fødeår, og det blir mer nøyaktig med klokkeslett også, men det er om man vil se husfordelingen. Bare kryss av at du ikke vet. https://horoscopes.astro-seek.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis en salig blanding. Scorpion, Fisk, vær, vekt og jomfru. Kanskje jeg bare jobber meg gjennom alle til jeg finner det rette tegnet hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...