AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Er det noen her som har både Aspergers og PTSD? Når ble du diagnostisert med Aspergers? Når ble du diagnostisert med PTSD? Skjedde traumene som førte til PTSD før eller etter du fikk Aspergers-diagnosen? Er det noen som har blitt diagnostisert med PTSD og utredet for Aspergers, der konklusjonen var at du ikke hadde AS? Hva var det i såfall som gjorde at du ble utredet? Håper noen har erfaringer Anonymkode: 76e15...867
Purple_Pixiedust Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Traumene har skjedd både før og etter jeg fikk diagnosen Asperger. De to diagnosene har ikke noe med hverandre å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #3 Skrevet 1. oktober 2021 Fikk diagnosen PTSD da jeg var ca. 14 år. I dag er jeg 19 år og har nylig fått diagnosen aspergers. Jeg fikk behandling for PTSD, men jeg har likevel alltid hatt utfordringer. Jeg fikk på ny henvisning med mistanke om PTSD ettersom jeg fokuserte på den episoden som gjorde at jeg fikk det. Etter å ha dykket litt dypere inn, ville de utrede med for AS. Anonymkode: e6ce9...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå