AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Eneste grunnen til at jeg bruker bh er for å få litt finere form på puppen og velger da noen med innlegg, men så ser jeg at amme-bher ikke har noe innlegg eller former brystene, så da lurer jeg på om det kanskje holder med amme-singlet? Anonymkode: 5bd1e...852
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Jeg har små pupper og klarte meg fint med amme-singlet, trengte ikke bh i tillegg. (Men noen blir veldig barmfagre når de ammer selv om de har små pupper til vanlig, så det kan hende du finner du vil ha mer støtte likevel. Men det finner du ut etter fødsel!) Anonymkode: 425a6...3ff
Skylines Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Så lenge du har mulighet til å feste ammeinnlegg så går det vel fint 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Du har ikke født ennå? 😅 Flate bryster før fødsel er ikke synonymt med små pupper når du ammer. Mine normalt sett flatbrystede svigerinner (ikke søstre) fikk alle store pupper mens de ammet. Anonymkode: 824e7...92a 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eneste grunnen til at jeg bruker bh er for å få litt finere form på puppen og velger da noen med innlegg, men så ser jeg at amme-bher ikke har noe innlegg eller former brystene, så da lurer jeg på om det kanskje holder med amme-singlet? Anonymkode: 5bd1e...852 Jeg trengte amme-BH for å ha noe sted å legge ammeinnlegget Anonymkode: b883b...562
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Som andre nevner, jeg festet ammeinnlegg i BH-en. Det er ikke alle som er avhengige av å bruke ammeinnlegg hele tiden, men det var en nødvendighet for min del. Jeg hadde noen amme-singleter med plass for ammeinnlegg, men der satt ikke innleggene godt nok fast. Kanskje fordi puppene mine er så små at det ikke ble trangt nok. Anonymkode: 6699c...ec0
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Jeg bruker ammesinglet om natta og ammebh+topp på dagen. Har små bryster, men de er jo større nå med melk i og de første par ukene etter fødselen var de jo gigantiske. Samme opplegg med begge barna, og de blir små igjen etter ammeslutt. De første ukene etter fødselen festa jeg ikke ammeinnlegg fordi jeg bytta så sykt ofte uansett, det funka fint med ammesinglet allikevel. Etterhvert har jeg festet jeg de hvis det er engangs, ellers bruker jeg ullinnlegg ved behov. Merk, hvis jeg skal være aktiv, bruker jeg sportsbh i tillegg til ammebh og skal jeg prøve å være fin bruker jeg en mer vanlig bh som former litt. Ammepupper er jævlig å bevege seg med og ammebh gir lite støtte, puppene mine ser absolutt ikke pene ut med amme-bh! 😆 Anonymkode: 29857...17f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 Jeg har mellomstore pupper som ble gigantiske ammepupper i starten, men har bare brukt ammesinglet fra HM siden baby ble født for 7 måneder siden😊 Så mye mer behagelig enn bh😃 Legger bare ammeinnleggene oppi, de holder seg rundt puppen. Anonymkode: 61c30...793 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Produserte sykt mye melk, så måtte ha sportsBH for å holde på plass ammeinnlegg. Hadde jeg ikke lekket melk, hadde nok singlet vært nok. Anonymkode: 66cc1...dc7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Brukte sokker i bhen. Anonymkode: 797ea...909
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 Jeg har små pupper til vanlig, og de var gigantiske meloner de første 5-6 månedene etter fødsel. Derette ble de gradvis mindre igjen. Brukte amme-BH hvis jeg skulle ha på meg normale klær, men brukte amme-singlet hjemme. Anonymkode: d6d5a...fed
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Jeg har små bryster. Brukte bare ammesinglet helt i starten, de første ukene mener jeg det var. Det var på grunn av en del ubehag ved melkespreng og veldig stor forskjell på størrelsen på brystene til ulike tider av døgnet og om det var rett før eller rett etter amming. De var også veldig harde og ømme til tider den perioden. Pluss at jeg var mest hjemme og inne. Etterhvert som jeg gikk mer ut blandt folk og produksjonen stabiliserte seg så brukte jeg ammebh. Bare for den følelsen av å ha på bh liksom. Anonymkode: 425da...46a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 Har verken store eller små jeg, og likte godt å bruke singlet uten bh. Ammeinnlegget satt godt inni singleten, ammesinglet har jo en egen del som kun strammer rundt brystet. Anonymkode: d2851...093
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 Jeg har relativt store bryster, D til vanlig men di var svær det første halve året med amming, jeg klarte meg stort sett med ammesinglet likevel. Ikke mye hold i den, men det gikk fint for meg for en liten periode. Brukte ammebh uten spiler til ca 10-11 mnd etter fødsel og tok kun i bruk vanlig BH fordi jeg begynte å jobbe 😅 Det var en hard overgang til spilebh. Anonymkode: 80e8e...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå