Gå til innhold

Er samvittigheten din ren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde ektefeller/partnere sagt hvis de hadde lest kommentarene deres på kg?

Er ganske mye som er på kanten og som jeg vil påstå går over respektfulle grenser i et forhold.

Anonymkode: ebfaf...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samvittigheten min er overhodet ikke ren, men det er ingenting med KG å gjøre.

Og ja, det er mye på internett som er på kanten, og mye som går langt over manges grenser. Sånn har det vært i en årrekke allerede, og det er lite som tyder på at det kommer til å endre seg.

Dermed bør man vurdere om man er robust nok til å være på nettet, eller om det er best å la det være.

Anonymkode: 5be29...4b9

Skrevet

Hmm, tja. Hender at jeg spør om råd her sååå... det kunne vel gått bra eller ikke så bra om han fikk lese det😛 Ingen lyssky greier som innrømmelse av utroskap eller sånne ting, men mer ting som han har sagt og gjort...

Anonymkode: 080ec...191

Skrevet

Jeg vil si den er ren. Noe er nok skrevet i sinne og frustrasjon, og er da et utløp for de følelsene som sitter så hardt der og da. 
Ellers så har jeg nok alright rent "rulleblad"

Skrevet

Den er gullende ren, sier ikke noe jeg ikke kan stå for selv på anonym. Og så har jeg verdens beste kjæreste som jeg ikke har noe galt å si om. Har den største respekt for han, har jeg noe å si så sier jeg det til han 

Anonymkode: 674af...028

Skrevet

Har ikke fortalt noe personlig om han eller stygt. Så jada, han kan godt få lese om han vil.

Anonymkode: 55387...b4a

Skrevet

Nei, jeg har løyet her inne🙈

Anonymkode: 98079...ae5

Skrevet

Er nok mange med dårlig samvittighet her inne ja😊

Skrevet

Ja det er den. Jeg har god grunn til å skrive om kjærestens feil og mangler her inne, for de er reelle.

Anonymkode: bb57d...f1b

Skrevet

Tja.. Har nok fortalt ting her inne som hadde gjort han trist. Men ikke fordi jeg har utlevert han, for det har jeg ikke. Så har ikke dårlig samvittighet 😊

Skrevet

NEI 😂😂 men ikke fordi jeg har sagt noe slemt, men har snakket anonymt om svært personlige ting. Jeg hadde jo ikke satt pris på det omvendt, selv om det er anonymt. 

Anonymkode: e9f3e...28a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...