Katharina85 Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 (endret) Av ren nyskjerrighet lurer jeg på følgende: Hvilken kvinne hadde dere valgt? KVINNE 1: -Kvinne som er mye yngre, ca 10 år… -Som er vakker, sporty, tar vare på seg selv og har god jobb/økonomi - Hun har to barn rundt 12-13 års alderen fra et tidligere, langvarig forhold.  KVINNE 2: -Hun er rundt din egen alder -Gjennomsnittlig OK utseende, men ikke i kategorien vakker og sporty. -Lavere inntekt/utdannelse enn kvinne 1. -Har ikke barn, eller barna er voksne. Har heller ikke noe langvarig forhold bak seg. Begge har sånn noenlunde lik personlighet. Hva hadde dere valgt?😀  En liten tilleggsopplysning: Mannen er i 50 åra, og har to barn selv i tenåra🙂 Endret 27. september 2021 av Katharina85
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Kvinne 1. Lett. Ung og digg vinner alltid. Anonymkode: 3678c...9d8 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Enda en slik tråd... gahhhh... Ingen av dem! Anonymkode: e97eb...1f4 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 2 Anonymkode: f1737...912 Alle som svarer 2 er kvinner som utgir seg for å være menn 😂 Anonymkode: 3678c...9d8 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Barn har ganske mye å si. Men du må jo sikte til menn som er litt oppi åra da om de er 10 år eldre enn ei same som har tenåringsbarn. Anonymkode: 4b9f5...71f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Også tipper jeg at kvinne nr 2 har egenskaper utover å være helt vanlig, men tipper TS er kvinne nr 1 Anonymkode: 4b9f5...71f 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle som svarer 2 er kvinner som utgir seg for å være menn 😂 Anonymkode: 3678c...9d8 Nope jeg er mann og en 10 år yngre med to barn i 12 års alder virker ikke som en oppegående kvinne. Hun hadde også vært under seksuell lavalder så jeg hadde havnet i fengsel.  Utseende er ikke viktig siden jeg ser bra ut og vil bare ha en normal kvinne å få barn med uten å forholde meg til en annen manns barn. Anonymkode: f1737...912 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Katharina85 skrev (5 minutter siden): Av ren nyskjerrighet lurer jeg på følgende: Hvilken kvinne hadde dere valgt? KVINNE 1: -Kvinne som er mye yngre, ca 10 år… -Som er vakker, sporty, tar vare på seg selv og har god jobb/økonomi - Hun har to barn rundt 12-13 års alderen fra et tidligere, langvarig forhold.  KVINNE 2: -Hun er rundt din egen alder -Gjennomsnittlig OK utseende, men ikke i kategorien vakker og sporty. -Lavere inntekt/utdannelse enn kvinne 1. -Har ikke barn, eller barna er voksne. Har heller ikke noe langvarig forhold bak seg. Begge har sånn noenlunde lik personlighet. Hva hadde dere valgt?😀   Hadde nok valgt nr. 2 da jeg ikke er så interessert i å bruke tid og ressurser på å fostre opp andre sine barn. Når det er sagt savner jeg alternativ 3, som er noen år yngre slik at ikke barnejaget kommet for fort😉 Anonymkode: cb996...d6d
Fluefisker1 Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Katharina85 skrev (15 minutter siden): Av ren nyskjerrighet lurer jeg på følgende: Hvilken kvinne hadde dere valgt? KVINNE 1: -Kvinne som er mye yngre, ca 10 år… -Som er vakker, sporty, tar vare på seg selv og har god jobb/økonomi - Hun har to barn rundt 12-13 års alderen fra et tidligere, langvarig forhold.  KVINNE 2: -Hun er rundt din egen alder -Gjennomsnittlig OK utseende, men ikke i kategorien vakker og sporty. -Lavere inntekt/utdannelse enn kvinne 1. -Har ikke barn, eller barna er voksne. Har heller ikke noe langvarig forhold bak seg. Begge har sånn noenlunde lik personlighet. Hva hadde dere valgt?😀   Hadde valgt 2. Synes 10 år yngre er for stor forskjell og ønsker ei med litt lik personlighet som meg selv. Er selv 45. 2
ClausSaus Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nope jeg er mann og en 10 år yngre med to barn i 12 års alder virker ikke som en oppegående kvinne. Hun hadde også vært under seksuell lavalder så jeg hadde havnet i fengsel.  Utseende er ikke viktig siden jeg ser bra ut og vil bare ha en normal kvinne å få barn med uten å forholde meg til en annen manns barn. Anonymkode: f1737...912 Det er klart, en 14-åring med to barn på 12 høres vel ikke helt sunt ut…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 3) Ingen av dem. Trives godt som singel og satser på at det dukker opp en sporty dame med god utdannelse Anonymkode: b5c93...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 42 minutter siden, Katharina85 said: Av ren nyskjerrighet lurer jeg på følgende: Hvilken kvinne hadde dere valgt? KVINNE 1: -Kvinne som er mye yngre, ca 10 år… -Som er vakker, sporty, tar vare på seg selv og har god jobb/økonomi - Hun har to barn rundt 12-13 års alderen fra et tidligere, langvarig forhold.  KVINNE 2: -Hun er rundt din egen alder -Gjennomsnittlig OK utseende, men ikke i kategorien vakker og sporty. -Lavere inntekt/utdannelse enn kvinne 1. -Har ikke barn, eller barna er voksne. Har heller ikke noe langvarig forhold bak seg. Begge har sånn noenlunde lik personlighet. Hva hadde dere valgt?😀  En liten tilleggsopplysning: Mannen er i 50 åra, og har to barn selv i tenåra🙂 Jeg forsto ikke helt den siste opplysningen, jeg er i hvert fall selv i 40-åra, men to tenåringsbarn stemmer (enn så lenge, eldste slutter å være tenåring om noen måneder). Jeg ville klart valgt "kvinne 2", da jeg er ferdig med barn, og de har noenlunde lik personlighet. Anonymkode: 38cdd...ae3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 Sorry. Så ikke forutsetningene. Da hadde det blitt nr 1. Anonymkode: b5c93...c1f
Brunello Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Nr. 2. Hadde vært best for mine barn. I tillegg er jeg ikke interessert i en dame som er så mye yngre enn meg til annet enn sex (Om jeg hadde vært singel).
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Tja begge høres vel greie ut, ingenting her som er en dealbreaker hos noen av dem Anonymkode: 975e2...1ea
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Alle som svarer 2 er kvinner som utgir seg for å være menn 😂 Anonymkode: 3678c...9d8 Nei, barn har mye å si for mange menn. Anonymkode: b57fb...256 2
Gjest Jmcclane Skrevet 27. september 2021 #18 Skrevet 27. september 2021 Katharina85 skrev (52 minutter siden): Av ren nyskjerrighet lurer jeg på følgende: Hvilken kvinne hadde dere valgt? KVINNE 1: -Kvinne som er mye yngre, ca 10 år… -Som er vakker, sporty, tar vare på seg selv og har god jobb/økonomi - Hun har to barn rundt 12-13 års alderen fra et tidligere, langvarig forhold.  KVINNE 2: -Hun er rundt din egen alder -Gjennomsnittlig OK utseende, men ikke i kategorien vakker og sporty. -Lavere inntekt/utdannelse enn kvinne 1. -Har ikke barn, eller barna er voksne. Har heller ikke noe langvarig forhold bak seg. Begge har sånn noenlunde lik personlighet. Hva hadde dere valgt?😀  En liten tilleggsopplysning: Mannen er i 50 åra, og har to barn selv i tenåra🙂 Kvinne 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Alle som svarer 2 er kvinner som utgir seg for å være menn 😂 Anonymkode: 3678c...9d8 Tull, drasser man med seg to avkom fra en annen mann hjelper det jo ikke hvor vakker man er 🙄 Men hvis man ønsker å sitte hjemme og passe ungene til dama mens hun trener for å holde seg vakker og sporty, så vær så god. At man selv har barn gjør det enda viktigere å ikke bli sammen med en med barn, så alle de stakkars ungene slipper å bli prakket på stesøsken. Anonymkode: 2b535...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 53 minutter siden, AnonymBruker said: Alle som svarer 2 er kvinner som utgir seg for å være menn 😂 Anonymkode: 3678c...9d8 Haha, vil du ha dickpic? .. Beviste jeg at jeg er mann nå? Vet du, det finnes faktisk menn som ikke passer inn i bildet KG har skapt av hvordan en mann skal oppføre seg.. Takk og pris 😂 Anonymkode: 38cdd...ae3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå