Gå til innhold

Hovedsaken på Dagsrevyen i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regjeringssonderingene var visstnok hovedsak på Dagsrevyen i kveld. Innslaget fikk 3 minutter og 30 sekunder av sendingen.

Til sammenligning fikk kokkekonkurransen Bocuse D'or 6 minutter 35 sekunder.

Merkelig.

Det er tydelig hva som prioriteres. Skuffende at Se og Hørs tv-kanal må finansieres over skatten.

Anonymkode: 5331c...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Regjeringssonderingene var visstnok hovedsak på Dagsrevyen i kveld. Innslaget fikk 3 minutter og 30 sekunder av sendingen.

Til sammenligning fikk kokkekonkurransen Bocuse D'or 6 minutter 35 sekunder.

Merkelig.

Det er tydelig hva som prioriteres. Skuffende at Se og Hørs tv-kanal må finansieres over skatten.

Anonymkode: 5331c...8cf

Men herregud, det er jo bare sonderinger - det er ingen som har noen svar på noe som helst rundt møtene i Hurdal, så det er jo begrenset hvor lang sak man kan lage på at de sitter å spiser middag da...

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Skuffende at Se og Hørs tv-kanal må finansieres over skatten.

Hvis NRK er se og hør, hva i alle dager er de andre kanalene da? Jeg klarer ikke engang se det for meg, takk og pris vet jeg ikke om så mye som er verre enn se og hør.

Jeg setter pris på NRK, og mener de holder et helt annet nivå enn de andre kanalene, hva gjelder seriøsitet.

Anonymkode: ed93b...59f

• Liker 5
Skrevet

Dekker Se&hør konkurranser i fransk kokkekunst nå altså? Classy! Lenge siden jeg har lest Se&hør, da jeg var ung var det mest sladder om de kongelige, spekulasjoner om kjendiser og terningkast på kjoler. 

Anonymkode: c5e94...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...