AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Hender jeg blir revet med og sier navnet til personen, feks «Åh, fy faen, Petter», «Åh, Petter.. Det der var sjukt digg» Det kommer helt naturlig for meg å si det når det blir så intenst, begynte bare å tenke på om det ble litt kjæresteaktig å si navnet hans mye. Ligger jevnlig med en mann jeg kjenner godt, vi er kanskje litt mer enn bare FWB, han har sagt han liker meg godt, og tenner på min nytelse, lyd og dirtytalk. Anonymkode: 23d00...751
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Det er vel veldig individuelt så du må nesten spørre Petter da😬😅 Ville slengt på ett: Fy faen Petter, du er så jævla deilig🤩 bare for sikkerhetsskyld 😅👏
Gjest Trøst Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Kjæresteaktig? Er begjær og lidenskap forbeholdt kun kjærester? Det syns ikke jeg. I stedet for å tenke hva andre måtte mene er riktig og galt, så bør du heller gjøre det som er riktig for deg og din partner, enten det er en ektemann, knullekompis eller kjæreste. Om han liker dirty talk så er det åpenbart at han vil at du skal uttrykke deg verbalt, og da gjerne si navnet hans. Men som @Ominous skriver, jeg ville spurt Petter.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Achtung, panzer! Anonymkode: 72e5a...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå