Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer i mange år, med barn. 

Jeg er invitert i en bursdag om noen mnd, men nå sier han at hvis jeg går i den, så går han ifra meg. 

Grunnen for at hn ikke vil at jeg skal gå er pga av at det er 2-3andre inviterte som hn ikke liker. Hn kan ikke konkretisere hva det gjelder, men hN sier at hn har holdt seg unna de i mange år, pga masse drama. 

Jeg har gledet meg... Han har ikke sagt sånn før. 

Tanker?

Anonymkode: 97c9d...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre han har en bedre grunn hadde han kunnet mene det han vil. Jeg tenker at han har vært utro med en av dem elns, det er noe han på død og liv vil skjule. 

Anonymkode: d8442...a63

• Liker 32
Skrevet

Det er av samme kjønn, så det er ikke noe sånt... 

• Liker 2
Skrevet

Gå fra han før han går fra deg. 🤡

Neida, men seriøst. Er han virkelig så barnslig? 

• Liker 11
Skrevet

Hvis du går i den bursdagen, så går han fra deg? Seriøst? Hva er dette slags mann?

Anonymkode: ca777...e6d

• Liker 29
Skrevet

Kanskje han er redd de skal fortelle deg noe? Hvorfor ellers skulle han dumpet deg om du dro? Han tenker vell at du vil dumpe han, for han tenker de kommer til å fortelle deg noe han ikke vil du skal vite

Hva ellers kan det være, da han setter ut den trusselen liksom, med å dumpe deg 🙈

Om du ikke drar, så syntes jeg helt seriøst du skal alliere deg med noen som drar dit, fortelle om trusselen fra mannen din. Be din venn ta opp ditt navn ved flere anledninger etter alkohol er inntatt, kanskje de avslører hva det er greia handler om ;) 

Anonymkode: bc276...3bf

• Liker 13
Skrevet

Men uansett hva det er, så er det snakk om flere 10 år siden. Jeg bryr meg ikke om hva som skjedde da🤷‍♀️

Syntes det er så rart...

Hadde dere gått? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men uansett hva det er, så er det snakk om flere 10 år siden. Jeg bryr meg ikke om hva som skjedde da🤷‍♀️

Syntes det er så rart...

Hadde dere gått? 

Hadde gått uten å ofret det en tanke engang. Makan altså. 

• Liker 22
Skrevet

Dette høres helt fjernt ut spør du meg. Er han din foresatte? Jeg hadde ikke holdt ut med en man som hadde sagt at jeg ikke fikk lov til noe, og kommet med trusler 🙈 

Anonymkode: 984e1...ac9

• Liker 8
Skrevet

Spør han om han virkelig ønsker å stå ved den historien om han faktisk gjennomfører trusselen. Jeg hadde gått i selskapet, å om han da hadde gått fra meg på grunn av det så ville jeg ikke akkurat lagt skjul på det om noen spurte hva som hadde skjedd. 

Anonymkode: ff29d...42a

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syntes det er så rart...

Hadde dere gått? 

Jeg ville snakket mer med min mann og prøvd å komme til bunns i hva det gjelder. At de lager drama er ikke nok informasjon. Ham kan ikke bare presse meg på den måten uten mer bakgrunnsinformasjon. Da hadde jeg nok muligens satt hardt mot hardt selv. Det er ikke sånn vi løser problemene. Men jeg hadde ikke ofret ekteskapet mitt for en fest heller. Her måtte jeg ha fått han til å åpne seg om hva som ligger bak eller innse selv at han er urimelig. 

Anonymkode: 9bb37...399

• Liker 12
Skrevet

Er han redd for at du skal få vite noe han ikke ønsker du skal vite kanskje. Det var en ekstrem reaksjon. Jeg hadde gått i bursdagen selv, skal ikke la seg true av partner.

Anonymkode: a2fec...c75

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Med mindre han har en bedre grunn hadde han kunnet mene det han vil. Jeg tenker at han har vært utro med en av dem elns, det er noe han på død og liv vil skjule. 

Anonymkode: d8442...a63

Tenker det samme, at han sjuler noe som de veit. 

Anonymkode: 34298...7d5

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i slik "fangenskap". Han hadde fått klar beskjed om at jeg selvsagt deltar i mine venners bursdager uten å måtte be om tillatelse. Og at om han er redd for at jeg skal møte noen på den festen, så antar jeg at der er pga at samboeren er redd for at de skal fortelle noe han ønsker å skjule. Og ønsker han å slå opp med meg, så antar jeg at det er fordi han ikke har følelser for meg lenger. Så værsågod!

Anonymkode: 125c8...438

• Liker 10
Skrevet

Hn sier at jeg ikke respekterer han, og hvis jeg bryr meg om hn, så går jeg ikke. 

Begynner jo å lure helt på meg selv. Hn er heller ikke villig til å snakke noe mer om det. Sier bare at hvis jeg gjør som jeg vil, så gjør han som han vil og gir f***. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Samboer i mange år, med barn. 

Jeg er invitert i en bursdag om noen mnd, men nå sier han at hvis jeg går i den, så går han ifra meg. 

Grunnen for at hn ikke vil at jeg skal gå er pga av at det er 2-3andre inviterte som hn ikke liker. Hn kan ikke konkretisere hva det gjelder, men hN sier at hn har holdt seg unna de i mange år, pga masse drama. 

Jeg har gledet meg... Han har ikke sagt sånn før. 

Tanker?

Hmm, eg trur kanskje eg hadde droppa å gå på den festen. Av respekt for sambuaren din. Men då ville eg visst at dette også gjeld begge vegar. At du kan ha ein "veto" også.

Anonymkode: 5ec84...6a8

• Liker 4
Skrevet

Om dette er det som skal til for at han går fra seg er det ikke liv laga. 

Hva skjer om du blir syk? Mister jobben eller får pengeoroblemer eller en annen krise? 

Han kan du ikke stole på, null trygghet. 

Anonymkode: 77ec4...871

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hn sier at jeg ikke respekterer han, og hvis jeg bryr meg om hn, så går jeg ikke. 

Begynner jo å lure helt på meg selv. Hn er heller ikke villig til å snakke noe mer om det. Sier bare at hvis jeg gjør som jeg vil, så gjør han som han vil og gir f***. 

Så han skal velge hvem du får lov til å være venn med da eller? 

Anonymkode: 34298...7d5

• Liker 6
Skrevet

Å stille et sånt ultimatum uten å fortelle mer er respektløst. Enten så får han gi deg infoen han vet så du selv kan ta stilling til det, eller så får han akseptere at du gjør som du vil.

Ultimatummet hadde gjort at jeg tvilte på seriøsiteten hans.

Men hvem driver egentlig å planlegger bursdager flere måneder i forveien?

• Liker 11
Skrevet

Selv om han har drama med noen betyr jo ikke at du har det. Samboer er uvenn med en kompis, jeg er ikke uvenn med denne kompisen og misliker han ikke (selv om samboer helst vil at jeg skal ta parti i krangelen) 

Du er vel din egen herre og hvis han dumper deg pga en sånn fillesak så er vel ikke forholdet egentlig noe bra i utgangspunktet? 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...