Gå til innhold

Tema bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventes det at gjestene kler seg etter tema? Si feks. At brudeparet eller helst bruden, ønsker «Tudor» stil på pynt og oppdekning. Må damegjestene finne seg sånne hysteriske kjoler og mennene sånne strømpebukser? Jeg syntes det virker ganske kleint å skulle kle seg opp som til karneval når det er bryllup. 

Anonymkode: e3b8c...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri vært borti, nei.

Tviler ikke på at noen har utkledningsbryllup, men det er ikke vanlig og de som har det er nok i miljøer hvor det er vanlig :)

Anonymkode: 4160b...7f2

Skrevet

Okay, bruden har signalisert at hun skal ha tema og at det hadde vært koselig om gjestene hadde hatt noe engasjement. Jeg gidder ikke bare gjøre typ litt. Om jeg først må gjøre tema, så går jeg all in. Selvom det er teit. Romersk fruktbarhetsgudinne it is. Kjæresten får kle seg ut som Baccus med frukt i håret🤣🤣🤣

Anonymkode: e3b8c...167

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å stå tydelig kleskode i invitasjonen om brudeparet har spesielle ønsker :)

Anonymkode: 4160b...7f2

Skrevet

Kjenner noen som hadde 60-tallsbryllup. Vet at ikke alle gjestene var så veldig gira på det... Selv synes jeg det var litt morsomt da brudeparet selv ikke så ut som de hørte til tiåret.

Tror ikke jeg ville vært så gira selv dersom temaet krevde at jeg måtte gå til innkjøp av noe jeg ikke ville fått bruk for senere. Er generelt lite glad i å kle meg ut.

Anonymkode: f548b...8e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...