AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Etter korona så har de kuttet på ansatte. Kunden skal bestille og betale selv, men likevel har det på alle burger king jeg har vært den siste tiden vært veldig lenge og vente på maten. Også I drive inn hoper bilene seg opp i ventekø. Fordelen med slike steder er at man trenger mat fort, men nå er den fordelen borte. Da kan man heller gå et annet sted som feks bensinstasjon og i tillegg få mat som faktisk er god. Også McDonald's har skrapet vekk nesten alle ansatte ser det ut til. Flere som har lagt merke til denne dårlige trenden? Anonymkode: ac872...c65
Million Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Jeg har bare vært på McDonalds en gang i de siste månedene, men det var da et normalt antall ansatte på jobb såvidt jeg kunne se. Han sto ikke alene bak disken, det var flere andre der som drev med tilberedning, ordnet pommes frites, tappet brus osv. Dette var en helt vanlig formiddag. Jeg har ikke testet ventetiden på McDonalds i det siste i rushtiden på ettermiddagen, når alle de sultne folka fra skolene kommer og folk etter arbeidstid skal ha seg en burger før de handler mat i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå