Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du og kjæresten din?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er skytten og min kjære er kreps. Ifølge astrologene skal vi egentlig ikke passe så godt sammen, men vi fungerer veldig bra sammen. Aldri møtt en mann før som behandler meg så bra eller som jeg elsker så mye 🥰

Anonymkode: dff54...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tyr, han er løve. Tror ikke noe på det med stjernetegn. Vi har magisk seksuell kjemi, like ønsker for livet og elsker hverandre. Han er mer energisk enn meg, jeg er mer introvert. Men vi utfyller hverandre og er lykkelige sammen.

Anonymkode: dfe5c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vær, han er tyr. Av og til har jeg lyst til å dytte han fremmover, både fysisk og psykisk. 

Jeg har månen i skorpionen og ascendant i jomfru, så er ikke en typisk ildfull vær. 

Anonymkode: 06d16...70e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 16.42):

Jeg er Tvillingen og han er Løven.. jeg kan ikke noe særlig om stjernetegn, men det lille jeg har lest passer jeg 100% inn i beskrivelsen av tvillingen og han er HELT klart som stjernetegnet sitt 😅 Ut i fra oss vil jeg tro at tvilling og løve ikke er verdenens beste match 🙈 Mye frustrasjon og krangling til tider og så plutselig store oppturer.. sexlivet var veldig bra før, nå er det ræva.

Anonymkode: efd96...22d

Vi er også tvilling og løve, og krangler hele tiden, forholdet er ikke bra og vi diskuterer separasjon stort sett hver måned.

Mitt første forhold var med en steinbukk og jeg har nå hatt en affære med en steinbukk! 

Anonymkode: 1a1d7...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vannmann, hun er kreps. (To damer). Kan ingenting om sånt og tror ikke på det heller. Da det var snakk om å legge til et nytt stjernetegn sånn at alt flyttet seg, passet personligheten min mye bedre med det nye jeg fikk.

Anonymkode: 6ab52...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fisk og han er tyr. Ganske ferskt forhold, har aldri vært mer forvirret over en kjæreste. Føler jeg trenger mye mer kjærlighet og respons enn det han gir. Men han er trygg og stødig og det trenger jeg også. Det virker som jeg føler og han tenker. Ting går sakte fremover og jeg begynner å bli utålmodig. Føler meg fort avvist av hans passivitet. Når jeg tar det opp, beroliger han meg og virker forundret over at jeg ikke ser hans kjærlighet. Jeg håper vi klarer å tilpasse oss, at han kan strekke seg litt og at jeg kan bli tryggere når jeg leser han bedre, men jeg er veldig i tvil.. han er stødig som et fjell. 

Forrige forhold var med en jomfru. Da var det mye lidenskap, men også drama. 

Før det med en vekt, det ble for kjedelig for meg.

Anonymkode: e5c4b...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er vær, han er tyr. Av og til har jeg lyst til å dytte han fremmover, både fysisk og psykisk. 

Jeg har månen i skorpionen og ascendant i jomfru, så er ikke en typisk ildfull vær. 

Anonymkode: 06d16...70e

ja, tyrer kan være inni h.. treige.. også gift med en tyr. Det er til å bli gal av, hvor treigt det går og hvor lite han noen ganger uttrykker

Anonymkode: 63bb0...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er vannmann, hun er kreps. (To damer). Kan ingenting om sånt og tror ikke på det heller. Da det var snakk om å legge til et nytt stjernetegn sånn at alt flyttet seg, passet personligheten min mye bedre med det nye jeg fikk.

Anonymkode: 6ab52...22b

det er ikke bare stjernetegnet som spiller inn på personligheten, men også hvor du har plassert de andre planetene.. På astro.com kan man lgge inn personlige data og finne ut hvor man har månen og ascendanten som også er viktige brikker i hvem man er.

jeg er f.eks tvilling, og de kjennetegnes ved et aktivt intellekt, mye tanker og ideer, rask kommunikasjon, men blir ofte betegnet som litt lite følsomme. Dette kjente jeg meg ikke igjen i (dette med ufølsomheten, det andre stemte), men fant ut at jeg har ascendant i krepsen, noe som bringer en stor del følsomhet til meg. Jeg er sånn som får klump i halsen av abs alt, fra dagsrevyen, til musikk til at biler på veien viker for ambulansen, lissom. Og i en stjernetegnbok jeg har står det at "tvillingen er gjerne intellektuelle og raske typer uten særlig utpreget følsomhet, med mindre de har asc i kreps eller et annet vanntegn".

SÅ hvis man vil få et bredere bilde bør man få et personlig kart satt opp. Nå skriver jo du at du ikke tror på det, men til andre interesserte :)

Anonymkode: 63bb0...09d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er vannmann. Begge er litt sære, fjerne, individualistiske og intellektuelt nysgjerrige, men vi funker veldig bra for hverandre

Anonymkode: 7ed56...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær og skorpion, men begge grenser til andre stjernetegn i hver vår ende  - noe jeg tror er årsaken til at vi likevel passer utrolig godt sammen! 

Anonymkode: 02d39...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skorpion(meg - asc jomfru, måne vannmann )  og fisk(asc fisk, måne vannmann). Han er følsom og romantisk, me not so much. Sex er knall, og vi kommuniserer bra. 

Anonymkode: 1dfe6...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge her er Sagittarius. Aner ikke hva hans andre er, mine er følgende: 

Ascendant: Libra

Måne: Scorpio

Merkur: Sagittarius 

Venus: Sagittarius 

Mars: Scorpio

Jupiter: Pisces

Saturn: Cancer

Uranus: Scorpio

Neptun: Sagittarius 

Pluto: Libra

Gidder ikke ramse opp husene.

(Soltegnet mitt i det sidereale er Scorpio). 

Nei, er ikke inni det her, men etter at jeg på et jobbintervju (skoleetaten) en gang ble spurt om stjernetegn og det ble påprakket meg meninger og ting som ikke passet så ville jeg vite det over slik at i en eventuell lignende situasjon vet jeg hva jeg kan si  ._. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær og vekt🥳 Vært lykkelig gift i 17 år, men vi har god temperatur når vi ryker i uenighet😅 

Anonymkode: f82d3...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fisk, mannen min er Tvilling.

Ifg astrologi er vi så ulike så ulike at vi er omtrent som katastrofe som par, men vi legger ikke merke til det. Vi passer sammen godt på de fleste områder, og utfyller hverandre ellers. Vi krangler sjeldent, kommuniserer godt og sexlivet er greit.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2021 den 11.03):

Dette har jeg ikke hørt om. Fortell? Hvor sjekker jeg det? 

Anonymkode: 88752...806

Astro.com,

skriv inn når og hvor du ble født, eksakt tid. Så får du opp kartet ditt med planetene. Finn hus og hvilken tegn 🤩

Anonymkode: 7bb6d...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tyr og han er tvilling. Vi er begge veldig typiske for våre stjernetegn og ifølge div sider vil vi måtte jobbe en del for å ha et godt og fungerende forhold.

Vi har en meget god seksuell kjemi, vi har like verdier, ønsker og mål i livet. Vi har mange felles interesser samtidig som vi har ting hver for oss. Kommunikasjon er nøkkelen til alt og den jobber vi med hver dag. Vil si vi får det godt til.

Anonymkode: 4d4db...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...