Gå til innhold

Dårlig gjort å åpne samfunnet før alle har fått tilbud om vaksine!

Sol12345

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Lawyam skrev (2 minutter siden):

Jo, det er det det kan gjøre. Hvis du fikk eller hadde noe på fingrene da ville du kunne hindret det å løpe videre. Senere tar du kanskje i et dørhåndtak eller noe og så kommer noen andre etter. Er det ikke litt kjekkere å vite at når du tar i ei dør eller ei handlevogn eller hva som helst å ikke dra med seg noe eller legge igjen noe da? Hvis alle tenker slik vil det hjelpe på. Det verste er uansett å spre en slik holdning at nå er tiltakene borte så det er bare å la være å tenke litt. Viruset er ikke borte. Det kan umulig koste deg så mye å tenke seg litt om og kose deg likevel; med litt bedre samvittighet.....eller?

Mulig det ja, men dette gjorde jo folk hele tiden før korona :) 

Har sett mange som gjør det nå også. Ja, hvis jeg fikk noe på fingrene, tok jeg det nok med meg hjem etterpå. Men vasker alltid hendene da. Noe jeg gjorde før koronaen også. Kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for i dag. Sikkert mye på inngangsdøra, men går ikke og kladder på den ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Villfisker skrev (36 minutter siden):

Mulig det ja, men dette gjorde jo folk hele tiden før korona :) 

Har sett mange som gjør det nå også. Ja, hvis jeg fikk noe på fingrene, tok jeg det nok med meg hjem etterpå. Men vasker alltid hendene da. Noe jeg gjorde før koronaen også. Kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for i dag. Sikkert mye på inngangsdøra, men går ikke og kladder på den ;) 

Dette er ikke etter coronna, bare så det er sagt - den er her ennå - selv om det er åpnet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Lawyam skrev (9 timer siden):

Dette er ikke etter coronna, bare så det er sagt - den er her ennå - selv om det er åpnet opp.

Det er det da ingen som har sagt heller? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (9 timer siden):

Det er det da ingen som har sagt heller? :) 

Jeg refererte til 1.setning, men jeg misforstod sikkert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...