chirpy Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 (endret) Delt fra tråd på seksualitet, resten finner dere her. Mie(mod) Jeg liker IKKE hår, og har for mye av det selv. Forferdielig mye arbeid å barbere, dyrt og tidkrevende, i tillegg får man nupper og røde prikker... æsj ← Har du prøvd voks? Selv bruker jeg bare høvelen under armene, mens jeg vokser leggene og skrittet. Endret 29. september 2005 av Mie
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Jeg sparer til pels nå bare sånn at hårene skal bli lange nok for å nappe dem med pinsett
chirpy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2005 Jeg sparer til pels nå bare sånn at hårene skal bli lange nok for å nappe dem med pinsett ← Au!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Har du prøvd voks? Selv bruker jeg bare høvelen under armene, mens jeg vokser leggene og skrittet. ← er ikke d utrolig vondt!!? kan tenke meg d..
chirpy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2005 er ikke d utrolig vondt!!? kan tenke meg d.. ← Jo, det gjør litt vondt der og da, akkurat når du river av, men det blir my glattere, også trenger du ikke gjøre det så ofte som når du bruker høvelen.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Jeg sparer til pels nå bare sånn at hårene skal bli lange nok for å nappe dem med pinsett ← samme her:) d gjør litt vondt første gangene, men ikke nå mer. virker som om huden er mer herdet.. men har problem med inngrodde hår etter jeg gjorde dette.. noen råd om hvordan en kan fjerne dette og evt. unngå d?
zenus Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Jo, det gjør litt vondt der og da, akkurat når du river av, men det blir my glattere, også trenger du ikke gjøre det så ofte som når du bruker høvelen. ← hva slags vokstype bruker du da? Kaldvoks?
Cuba Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Jo, det gjør litt vondt der og da, akkurat når du river av, men det blir my glattere, også trenger du ikke gjøre det så ofte som når du bruker høvelen. ← Men tar du alt da, eller bare bikinilinja? Går vel ikke an å ta det under der? Varm eller kald?
chirpy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2005 hva slags vokstype bruker du da? Kaldvoks? ← Nei, jeg bruker varm voks
chirpy Skrevet 27. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2005 Men tar du alt da, eller bare bikinilinja? Går vel ikke an å ta det under der? Varm eller kald? ← Ja, her takes alt Jeg liker ikke Bush
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Au! ← Nesj Har gjort det så mange ganger at det er mer kjedelig tidsfordriv nå ;D
Cuba Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Hm.. hadde kanskje vært noe å vurdert.. noen spesiell voks dere vil anbefale?
zenus Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 Nei, jeg bruker varm voks ← er det ikke noe med om du drar mot hårenes vekstretning eller med dem? hvilket skal evt. gjøres..? har hatt dålige erfaringer med dette
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #14 Skrevet 27. september 2005 jeg bruker også varmvoks, men bare på leggene.. bruker veet-voksen. Er det virkelig ok å bruke den der nede? Altså, ikke smertene jeg tenker på, men det er jo rimelig ømfintelig visse steder der...
:-) anna Skrevet 27. september 2005 #15 Skrevet 27. september 2005 Nå herper vi jo tråden... Men det beste om man skal ta bort hår "der nede" er vel å få det gjort i salong som utfører brazilian wax.
chirpy Skrevet 28. september 2005 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2005 Nå herper vi jo tråden... Men det beste om man skal ta bort hår "der nede" er vel å få det gjort i salong som utfører brazilian wax. ← Ja, det stemmer, men er ikke alltid man har tid til det da Og som Gitte sier, Veet voksen er bra, og jeg bruker den i skrittet også. Men foretrekker å få gjort det i salong - gjør det 5-6 ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå