Bummelong Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Hvis du har hørt om det. De har parti forslag for mer frihet. - Mindre sentralisering (Som Senterpartiet allerede har) - De mener staten ikke skal styre ditt liv. - De mener det handler om å redusere staten slik at den ikke har mye kontroll på individet. Hva tenker du om det? https://no.wikipedia.org/wiki/Liberalistene Er generelt Senterparti velger her. Tror mitt problem til Liberalistene er frykten for Lobbyister og sentralisert maktsbyrå hos politikere om dette fikk massivt støtte. Hvis man tenker på problemet rundt to parti systemet så tror jeg dette ikke er ideelt.
Imariuz Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Bummelong skrev (5 timer siden): Er generelt Senterparti velger her. Tror mitt problem til Liberalistene er frykten for Lobbyister og sentralisert maktsbyrå hos politikere om dette fikk massivt støtte. Hvis man tenker på problemet rundt to parti systemet så tror jeg dette ikke er ideelt. Liberalistene ønsker ikke toparti system. De vil faktisk fjerne sperregrensen, noe som ikke nødvendigvis er så lurt med tanke på styringsdyktighet. Å ville redusere staten og øke frihet er vel og bra det, mange av oss kan si oss enige i det.Problemet mitt med Liberalistene er at de drar det til det ekstreme og ikke ser at det må veies opp mot andre hensyn, i noen tilfeller er det nødvendig at staten forbyr og regulerer. 1
Gjest Lampe1 Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Bummelong skrev (5 timer siden): Hvis du har hørt om det. De har parti forslag for mer frihet. - Mindre sentralisering (Som Senterpartiet allerede har) - De mener staten ikke skal styre ditt liv. - De mener det handler om å redusere staten slik at den ikke har mye kontroll på individet. Hva tenker du om det? https://no.wikipedia.org/wiki/Liberalistene Er generelt Senterparti velger her. Tror mitt problem til Liberalistene er frykten for Lobbyister og sentralisert maktsbyrå hos politikere om dette fikk massivt støtte. Hvis man tenker på problemet rundt to parti systemet så tror jeg dette ikke er ideelt. Liberalisme ender dessverre ganske dystopisk.
Michaelhe Skrevet 1. oktober 2021 #4 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg håper ikke de ligner på de inkompetente republikkanerne. Republikanerne blokker alt i opposisjon, har gjort det over 20 år Heldigvis finnes det en enkel måte å stoppe dem. Trump brukte den selv. Si at du henter alle pengene fra forsvarsbudsjettet.
Imariuz Skrevet 1. oktober 2021 #5 Skrevet 1. oktober 2021 Michaelhe skrev (25 minutter siden): Jeg håper ikke de ligner på de inkompetente republikkanerne. Republikanerne blokker alt i opposisjon, har gjort det over 20 år Heldigvis finnes det en enkel måte å stoppe dem. Trump brukte den selv. Si at du henter alle pengene fra forsvarsbudsjettet. Republikanerne blokkerer de sakene de er uenige i, og forsøker å hindre at statsgjelden og underskuddet øker. Demokratene blokkert Republikanerne også da sistnevnte satt med makten, det er slik det er, makt er viktigst, så da blokkerer man også saker man egentlig er for, slik AP driver med her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå