AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Det er endel som tenner på smerte under sex. Er det andre som har erfaringer eller idéer de vil dele? Anonymkode: af42d...aac
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Ikke akkurat smerte, men å bli dominert av en vakker kvinne er en fantasi som dukker opp innimellom. Blir aldri realisert. Anonymkode: c4c3c...34b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Har hatt tanker på å torturere andre seksuelt så lenge jeg kan huske egentlig. Helst andre jenter. Har aldri vert i nærheten av å prøve det da, får bli med fantasiene. K 36 Anonymkode: 0515b...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hatt tanker på å torturere andre seksuelt så lenge jeg kan huske egentlig. Helst andre jenter. Har aldri vert i nærheten av å prøve det da, får bli med fantasiene. K 36 Anonymkode: 0515b...1b3 Hva ville du gjort? Anonymkode: af42d...aac 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva ville du gjort? Anonymkode: af42d...aac Kommer helt an på personen egentlig. Jeg ville bunnet henne fast over en bukk, slått på rumpa til den ble vablete og rød, full av sprengte blodkar. Byttet litt på med en magic wand og smerte. Kunne godt brukt ett spanskrør til å smikke litt rundt forbi. Klore henne med lange kvasse negler har jeg også lyst til. Det er jo bare fantasien som setter grenser. Anonymkode: 0515b...1b3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på personen egentlig. Jeg ville bunnet henne fast over en bukk, slått på rumpa til den ble vablete og rød, full av sprengte blodkar. Byttet litt på med en magic wand og smerte. Kunne godt brukt ett spanskrør til å smikke litt rundt forbi. Klore henne med lange kvasse negler har jeg også lyst til. Det er jo bare fantasien som setter grenser. Anonymkode: 0515b...1b3 Da er du jo sadist, ikke masochist. Selv kan jeg nok betegnes som masochist. Tenner på smerte under sex, i alle fall opp til et visst punkt. Vet ikke helt om det er så mye mer å di om det da.. Anonymkode: 0e7cb...b4a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er du jo sadist, ikke masochist. Selv kan jeg nok betegnes som masochist. Tenner på smerte under sex, i alle fall opp til et visst punkt. Vet ikke helt om det er så mye mer å di om det da.. Anonymkode: 0e7cb...b4a Kunne like gjerne ha byttet plass og blitt behandlet slik selv da, så jeg vet ikke helt. Det endrer seg litt etter humøret hvilken rolle jeg har når jeg fantaserer. Anonymkode: 0515b...1b3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 Det er her jeg fantaserer om å bli snødøpt. Hun småflirer og drysser snø i fjeset mitt som hun så gnir utover. Men det synes folk er så utrolig sært. Anonymkode: c4c3c...34b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Nei, for meg er tanken på smerte under sex omtrent som å få en hel bøtte isvann slengt i trynet i senga. Meget avtennende. Anonymkode: 82575...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå