Gå til innhold

Perverse seksuelle dagdrømmer - noen som vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som fra tid til annen har eller har hatt merkelige og perverse sex-dagdrømmer og fantasier? 

Anonymkode: 54e72...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt. Innbefatter å bli overfalt og dominert av vakre, nakne kvinner med sore bryst, passe brede hofter og hårete mus.     

Anonymkode: f8ab9...bb7

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømmer om og går i godt brukte truser av en andre kvinne. Som blir brukt i flere dager. 🙈

Anonymkode: 1f539...dba

Skrevet

Som ungdom var jeg opptatt av science fiction og UFOer, og hadde mange ganger dagdrømmer om å bli bortført av romvesener. Ført med til en slags operasjonssal hvor jeg ble kledd naken og stilt opp med rumpa i været.

Romvesenene brukte en slags maskin med en sonde for å penetrere meg og undersøke meg. I dagdrømmen ble jeg alltid så kåt over den store  gjenstanden som ble presset opp i rumpa.

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Da jeg var yngre fantaserte jeg ofte at jeg kunne bli usynlig og onanerte helt naken rundt forbi på de merkeligste plasser uten at noen kunne se meg 😂😂😂

Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Da jeg var yngre fantaserte jeg ofte at jeg kunne bli usynlig og onanerte helt naken rundt forbi på de merkeligste plasser uten at noen kunne se meg 😂😂😂

Morsom fantasi 😄

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg leste historier om aristokratiske kvinner i 1600- og 1700-tallets Frankrike, som hadde for vane å bruke klyster hyppig for utseendets og helsens skyld. Noen av dem flere ganger om dagen. Noen av dem var nok klismafile 😅

Jeg drømte også om å våkne i et gammelt slott, med tjenere som kom med klyster-utstyr for å rense meg før frokost.

Merke erfarne hender som smørte meg inn der bak, og førte inn et tykk og gammeldags plugg inn. Merke vannet strømme inn, følelsen av å sprenges. Ta imot alle de 7-8 literne mens jeg stønner og stønner. Få litt trøstende ord: «Du er flink», «Slapp av», «Pust inn og ut», «Du klarer dette», «Det er plass til mer», «Slapp av i tarmen, du har greid masse før». Bli klappet på magen.
Bare fokusere på den esende magen, og smerten jeg føler. Puste kontrollert inn, og ut.

Helt til jeg bare må løpe på do 💦💦💦

• Liker 1
Skrevet

Ha sex med en meget velutstyrt og kjekk sex-robot som vet nøyaktig hva den gjør og likner favorittkjendisen min. At "han" fyller vaginaen min helt og spruter store mengder kunstig sperm langt inni meg (og at spermen har en eller annen funksjon, som at den gir meg en lykkefølelse og blir tatt opp i kroppen min). Gjerne at jeg blir pult hardt i doggystyle i skogen et sted langt fra alle. Gjerne med et speil foran oss så vi kan ha øyenkontakt.

Anonymkode: e988f...a6d

• Liker 1
Skrevet

Som ung tenåringsjente fantaserte jeg om å bli bortført av et ti år eldre lesbisk par og lært opp i alle elskovskunstens regler. Jeg fikk valget etter to døgn mellom å reise hjem eller ringe og si til mor og far at jeg hadde det bra og kom hjem etterhvert, valgte da å bli og lære mye mer.. 

Anonymkode: 108f1...83d

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Har noen merkelige fantasier av og til, som varer en periode, og broderes ut i det uendelige. De er ikke noe jeg ønsker å oppleve, bare overskuddstestosteron på avveie. En handler om å være med i et eksperiment, hvor to studiner fra universitet skal skrive en oppgave om menns seksualitet, og jeg er med i en stor gruppe menn i forskjellig alder som testes ut på alle mulige måter av disse to nysgjerrige jentene. De måler og tester absolutt alt av virkninger på fysiske og visuelle stimuli. Fantasien gir rom for uendelig mange pirrende situasjoner som gjør meg happy, dvs gir meg en knallstiv kuk :) 

Skrevet

Har lyst til å se flere menn med store kuker gruppeknulle kona til ho ikke klarer mer for så å knulle ho enda mer 

Anonymkode: 0cb6c...233

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...