Gå til innhold

Thorn lån

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle ta et lite lån hos Thorn til å reparere bilen denne måneden (hadde dessverre ikke buffer til det selv) og så endte jeg på en eller annen måte opp med å bli tilbudt hvitevarer i tillegg, for det var en del av prosedyren (?) i følge han mannen jeg snakket med.

Vi snakket om hva jeg kunne tenkt meg såfall og blabla og jeg spør om jeg får betenkingstid på dette til syvende og sist og ja selvfølgelig, men de sender tilbudet uansett. Jeg trenger ikke hvitevarer nå, men hørtes ut som dette var en del av jobben deres å "tilby" noe i tillegg.

Så nå når jeg fikk tilbudet på selve lånet sendt på epost så fikk jeg også hvitevare dokumentet i tillegg og begge må leses før signering. Ser ikke ut som jeg kan velge å signere på bare én og jeg trenger ikke hvitevarer.. Så nå er jeg veldig redd for å signere å plutselig ende opp med hvitevarer i tillegg!

De hadde selvfølgelig stengt når jeg skulle ringe de å spørre hvordan dette fungerer 😂

Noen som har vært borti dette? MÅ jeg signere begge deler uansett for i det hele tatt få lånet?

Kan jeg såfall bruke angreskjemaet på hvitevaren og få de til å stoppe sendingen eller stopper det lånet..? Det er jo to forskjellige dokumenter, men ser ut som begge signeres i samme omgang.

Skal ringe de i morgen i åpningstiden uansett, men tenkte høre her og om noen vet.

Anonymkode: 158e0...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stopp! Hvitevarelånet er det de ødelegger for deg med. Gjorde dette stupide en gang. Endte opp med en støvsuger for 11000, som egentlig kostet 1500 kr på Elkjøp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån et annet sted, dette er bare tull Ikke signer dette. Du får ikke signert på bare lånet, det følger hvitvarer med.

Anonymkode: 034d4...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er viktig for deg å ikke eie mer enn 7 ting er Thorn et godt alternativ.

Men hvis det ikke er viktig for deg. Så velg en vanlig bank.

Anonymkode: eb66c...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mest overrasket over at Thorn fortsatt finnes, husker de bare fra TV-reklamene på 90-tallet. :)

Anonymkode: 5a12d...7f2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble mest overrasket over at Thorn fortsatt finnes, husker de bare fra TV-reklamene på 90-tallet. :)

Anonymkode: 5a12d...7f2

Jeg og! «Thank you, Thorn»😅

Jeg måtte se om det var den samme greia som fantes på 90-tallet. Vet at noen betjente fortsatt sliter med Thorn-lån fra den gang, så det vil jeg sterkt fraråde. 

Anonymkode: 8e11e...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...