AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Det har hendt noen ganger at samboeren min får utløsning om natten. En gang våknet han av at det skjedde, men de andre gangene merket han det om morgenen. Jeg vet at noen vil fleipe og si at han har for lite sex, men det har også skjedd kort tid (f.eks. et døgn) etter at vi har hatt samleie. Hvis vi ligger sammen fredag og lørdag burde ikke "oversvømmelse" var grunnen til at han opplever en utløsning i søvne natt til mandagen. Han sier han onanerer noen få ganger i uken, så alt burde vel være greit 🙂 Når vi googler finner vi bare artikler som sier at dette skjer av og til, og da er det vel bare sånn, da? Men jeg blir jo litt nysgjerrig om dette er noe mange andre også opplever. Anonymkode: 7d21d...d41
Doktor Dyregod Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Det skjer nok oftere enn det blir snakket om tenker jeg. Våte drømmer kan nok føre til våte laken. Har skjedd meg et par ganger i 20-åra 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Det er nok innafor normalen ja. Har også opplevd det. Kanskje gode seksuelle opplevelser i våken tilstand kan forårsake deilige våte drømmer også, og at det da skjer ubevisst mens han sover. Anonymkode: 69ac9...b48
Jentegutt Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Ja det skjer meg med jevne mellomrom, noen ganger våkner jeg andre ikke.Opplever også at jeg onanerer i søvne. Jeg onanerer normalt sett 2 ganger i løpet av dagen, så det ikke det at begeret er fullt. 1
Gjest Paramount Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Tror dette er nærmere helt normalt enn uvanlig. Spesielt om morgenen når morrabrødet banker mellom benene. Jeg har ingen statistikk, men det skjer ofte nok, kanskje 2-3 ganger pr måned.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 Drømmer er gjerne knyttet til hva en opplever om dagen, dermed kan det like gjerne sammenfalle med at dere har hatt samleie som at det har godt lang tid siden sist. Kanskje ikke samme dag, da det gjerne skal litt mer stimulans til for utløsning nummer 2. Får han utløsning natt til mandag etter at dere har hatt samleie nat til søndag og dere har tilbragt søndagen sammen. Da har han nok drømt at han har hatt sex, og antageligvis med deg. Anonymkode: eb178...7c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå