AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Trives du med jobben? Var det mye hardt arbeid i starten? Har veldig lyst til å starte AS eller ENK men har ikke bestemt meg hva jeg vil gjøre. Anonymkode: a2ee8...f2c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Nå synes jeg det er på tide at KG innfører et forbud mot alle disse idiotiske forkortelsene som alle liksom skal vite, sånn uten videre. Jada, det er sikkert opplagt for deg og en haug andre, men det er lov å drive litt generelt opplysningsarbeid også. Lei, ass. Anonymkode: e6d69...71b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå synes jeg det er på tide at KG innfører et forbud mot alle disse idiotiske forkortelsene som alle liksom skal vite, sånn uten videre. Jada, det er sikkert opplagt for deg og en haug andre, men det er lov å drive litt generelt opplysningsarbeid også. Lei, ass. Anonymkode: e6d69...71b Eller å sette seg inn i hva ting betyr. Lettere, ass. Anonymkode: abb78...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Og ja, jeg vet det er enkeltmannsforetag og aksjeselskap, men må jo sjekke hvilket underforum man er i hver gang også. Det er en uting. Anonymkode: e6d69...71b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Ikke jeg, men mannen min driver AS innen reperasjon. Det er helt ufattelig mye arbeid. Mitt beste tips er å starte opp noe som du har troa på at selger, ikke bare starte opp for å starte opp. Min mann har hatt AS siden 2018, og det går med overskudd, men man blir ikke rik (på tross av at han aldri blir fri for henvendelser). Så ikke mye til han det første året. Men han trives nå, så det er jo bra. Anonymkode: 55934...c74
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå synes jeg det er på tide at KG innfører et forbud mot alle disse idiotiske forkortelsene som alle liksom skal vite, sånn uten videre. Jada, det er sikkert opplagt for deg og en haug andre, men det er lov å drive litt generelt opplysningsarbeid også. Lei, ass. Anonymkode: e6d69...71b Vet du ikke hva AS er? Uff Anonymkode: a2ee8...f2c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå synes jeg det er på tide at KG innfører et forbud mot alle disse idiotiske forkortelsene som alle liksom skal vite, sånn uten videre. Jada, det er sikkert opplagt for deg og en haug andre, men det er lov å drive litt generelt opplysningsarbeid også. Lei, ass. Anonymkode: e6d69...71b Hvis du ikke skjønte hva AS/ENK betyr så var spørsmålet ikke rettet til deg. Pell deg ut av tråden du Anonymkode: a2ee8...f2c 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke jeg, men mannen min driver AS innen reperasjon. Det er helt ufattelig mye arbeid. Mitt beste tips er å starte opp noe som du har troa på at selger, ikke bare starte opp for å starte opp. Min mann har hatt AS siden 2018, og det går med overskudd, men man blir ikke rik (på tross av at han aldri blir fri for henvendelser). Så ikke mye til han det første året. Men han trives nå, så det er jo bra. Anonymkode: 55934...c74 Jeg har en liten ide men det er akkurat dette jeg er litt redd for. Bra han trives da Anonymkode: a2ee8...f2c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Har et ENK på siden av jobben. Har et lite felt med juletrær jeg stuller og steller med og selger dem på torget mot jul. Gir ca 200000 brutto i året. Anonymkode: abb78...a5e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Husk at det er mye administrasjon. Regnskap, merverdiavgiftsknnbetaling om du omsetter nok, skatt, forsikring, pensjon, osv osv. Du skal være glad i kontorarbeid, for å si det sånn! Så må du jo ha en virksomhet det er mulig å leve av, ikke en sånn kafé/smykke/skjerf/nipsbutikk der du selger to varer om dagen, eller selge egenprodusert kunst….. Anonymkode: d2d96...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå