AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Har du sett noen naken uten at det var meningen - gått i feil garderobe eller noen har mistet håndkleet på stranda? Ble du kåt av synet, eller skal det mer til? litt pirrende hvis det var en tiltrekkende person. Opplevd en gang nesten- bare håndkle som skjulte et bryst og nedentil. Nesten mer spennende enn om hun var helt naken. Anonymkode: 99c9a...965
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Skulle si god natt til min far idet han kom hjem fra nattevakt, og jeg åpner døra idet han kler av seg helt i gangen, fordi han var så gjennomvåt. Hadde jeg blitt kåt av det, hadde jeg gitt meg selv en énveisbillett til psyk🙈 Anonymkode: c930d...552 16
Silva Pluvialis Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle si god natt til min far idet han kom hjem fra nattevakt, og jeg åpner døra idet han kler av seg helt i gangen, fordi han var så gjennomvåt. Hadde jeg blitt kåt av det, hadde jeg gitt meg selv en énveisbillett til psyk🙈 Anonymkode: c930d...552 Hehe--ja det spørs jo veldig hvem det er. Anonymkode: 99c9a...965
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle si god natt til min far idet han kom hjem fra nattevakt, og jeg åpner døra idet han kler av seg helt i gangen, fordi han var så gjennomvåt. Hadde jeg blitt kåt av det, hadde jeg gitt meg selv en énveisbillett til psyk🙈 Anonymkode: c930d...552 😆 priceless!! Anonymkode: e73df...790 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😆 priceless!! Anonymkode: e73df...790 Er 10 år siden, og det synet der har brent seg fast på netthinna😭 Anonymkode: c930d...552 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Ja, men det har ikke tent meg. Jeg har mer blitt brydd på den andres vegne. Jeg glemmer ikke skoleballet på ungdomsskolen. Vi lekte blunkeleken og en elev skulle ta tak i hun som satt på stolen for at hun ikke skulle stikke av (sånn er jo leken), og så klarte han å ta tak i kjolen, som ikke hadde stropper, og dro ned hele kjolen. Siden alle satt i en ring og fulgte med på de som blunket og ble blunket til så rakk alle på hele ungdomsskolen å se brystene hennes. Fy faen, tror jeg hadde tatt selvmord om det hadde skjedd meg. skilkkelig pinlig ja Anonymkode: 99c9a...965 1
Bummelong Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 (endret) Såg en kjæreste til en søster i dusjen fordi personen glemte å låse døren men tok igjen døren fort da Endret 27. september 2021 av Bummelong 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Ja, ble invitert inn på et nachspiel en gang og det ble sent på natta. Folk sovnet og hun som eide leiligheten hadde lagt seg - men glemt å lukke døra til soverommet. Hun var nok på en snurr når hun la seg, så gjorde sikkert som "vanlig" - jeg våknet fra sofaen og skulle på do - passerte døra og der lå hun nude og man slapp å fantasere noe ja... Jeg greide ikke la være å kikke litt på den deilige kroppen og flotte musa... Tok meg i "nakken" lukket døra og gikk tilbake til sofaen og la meg... angrer ikke på det .... er helt enig i at man skal samtykke men.. må jo innrømme at synet var deilig og det ble en runk på sofaen etterpå.... Anonymkode: ab17c...007 5
Jentegutt Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Gjenferdet skrev (7 timer siden): Ja, men det har ikke tent meg. Jeg har mer blitt brydd på den andres vegne. Jeg glemmer ikke skoleballet på ungdomsskolen. Vi lekte blunkeleken og en elev skulle ta tak i hun som satt på stolen for at hun ikke skulle stikke av (sånn er jo leken), og så klarte han å ta tak i kjolen, som ikke hadde stropper, og dro ned hele kjolen. Siden alle satt i en ring og fulgte med på de som blunket og ble blunket til så rakk alle på hele ungdomsskolen å se brystene hennes. Fy faen, tror jeg hadde tatt selvmord om det hadde skjedd meg. Omg det er bare et par bryster, hvor ille kan det være 😳 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 ja mange ganger. - dro på svømmehall med noen folk. vi alle svømte etter det skulle jeg hente mobilen min i garderoben for å ringe, også så jeg vaskedamen og en mann rå knulle under dusjen. ble ikke kåt nei men overrasket hvor kåte de var - jente gjeng på stranda, hu ene skulle bytte fra bh til bikini, mistet håndklet og vips bryster ute. måtte se litt ekstra pga størelelsene men tenkte ikke noe mer over det, de var litt større en gjennomsnittet. - i blokka hos en venn, var det en Russegjeng, han ene runket mens de andre så på. sto litt jeg så for å se sæden. og gjett hva det gjorde jeg. mer morsomt enn kåt. - ei jente som vise puppene til en gutt på t-banen og lista kan gå lenger Anonymkode: e59f7...e4f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #12 Skrevet 29. september 2021 Det mest sjokkerende naken synet jeg har sett er når jeg tilfeldigvis åpnet soveromsdøra til stedatteren min på snart 20! Og hun våknet ikke heller…. Ble stående litt i sjokk 😱 da så jeg for første gang henne helt naken , og det var pent! Det var utrolig fint 😉 Blir alltid kåt av å se på henne og formene hennes 😉 Anonymkode: b9acb...eb5 6
nattedroom94 Skrevet 29. september 2021 #13 Skrevet 29. september 2021 Ja, jeg har bodd i blanda kollektiv, og har sett litt av hvert. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #14 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det mest sjokkerende naken synet jeg har sett er når jeg tilfeldigvis åpnet soveromsdøra til stedatteren min på snart 20! Og hun våknet ikke heller…. Ble stående litt i sjokk 😱 da så jeg for første gang henne helt naken , og det var pent! Det var utrolig fint 😉 Blir alltid kåt av å se på henne og formene hennes 😉 Anonymkode: b9acb...eb5 Wtf Anonymkode: 4ff85...0a9 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #15 Skrevet 30. september 2021 Det ser ikke ut til at de fleste blir kåt bare av å se en naken person. Det skal ett eller annet mer til. Hva da? En vakker kvinnes smil, hennes hårfrisyre, hennes holdning og bevegelser kan gi utslag for meg som mann. Og litt lekenhet. Anonymkode: 99c9a...965 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #16 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): når jeg bodde i kollektiv som student, så var det en tulling som pleide å sprade rundt nærmest naken ganske ofte. for eksempel at hun kledde av seg (og bare gikk rundt i undertøyet) når hun skulle dusje. Så gikk hun rundt i undertøyet tilbake til hennes eget rom igjen etterpå. Det mest spesielle var vel at hun begynte å klage og sutre over at andre i kollektivet tilfeldigvis kunne se henne i undertøyet hennes. Kommer man inn utgangsdøren, akkurat i det hun er på vei til dusjen, så får man jo selvfølgelig se henne i undertøyet hennes. Uansett om man egentlig "ønsker" dette, eller ikke. Anonymkode: b3686...830 Da kunne hun jo takke seg selv. Ble du tent av et,eller bare irritert? Anonymkode: 99c9a...965
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 Så tante og onkel nakne i høyet når jeg var på landet i sommerferien da jeg var ung. Anonymkode: 0c0a0...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 18.23): når jeg bodde i kollektiv som student, så var det en tulling som pleide å sprade rundt nærmest naken ganske ofte. for eksempel at hun kledde av seg (og bare gikk rundt i undertøyet) når hun skulle dusje. Så gikk hun rundt i undertøyet tilbake til hennes eget rom igjen etterpå. Det mest spesielle var vel at hun begynte å klage og sutre over at andre i kollektivet tilfeldigvis kunne se henne i undertøyet hennes. Kommer man inn utgangsdøren, akkurat i det hun er på vei til dusjen, så får man jo selvfølgelig se henne i undertøyet hennes. Uansett om man egentlig "ønsker" dette, eller ikke. Anonymkode: b3686...830 Jenter går ofte i undertøy etter en dusj , og tenker ikke mere over dette- spes med dem de bor med. Og uansett relasjon , så har man øyne , og det skal mye til for at en relasjon kan ødelegge de sexuelle fantasiene om det man ser … selvfølgelig visse grenser- det sier seg selv. Men jeg har sett stedatteren min naken på snart 20 år 1 gang - jeg forstår ikke at hun våknet , og jeg fikk helt sjokk selv , stivna noen sekunder og ble bare stående:) etter dette synes så har det skjedd noe med meg, og jeg legger mer og mer merke til hvor lettkledd hun går rundt meg, og jeg har med tiden , også pga kjemien oss to imellom på turer og gjøremål , hun er en ung dame som går oppmerksomheten fra de fleste gutta fordi hun er hun;) så det er blitt den jenta jeg fantaserer om , møtte henne i tenårene første gang så har ikke en slik fars følelse på den måten.er selv 36 år. Men hun er det deiligste jeg vet om! Høres sikkert helt sykt ut at jeg som da voksenfiguren her har blitt forelsket i stedatteren min . Men man styrer ikke følelsene sine- og jeg vil jo alltid holde dette for meg selv, men deilig å kunne lette litt på trykket å skrive om det hvertfall - få historien ut … for meg så finnes det ikke noen deiligere ung kvinne enn henne, hun er det mest sexy jeg Jan se på og dette er frustrerende når jeg ser på henne , spes i undertøy, bikini, osv….. fantasiene og følelsene jeg har fått bygd opp på kort tid nå blir jo bare sterkere , fordi hun er så vakker & sexy! Er nå i det siste jeg føler jeg har blitt forelsket i henne ❤️ Fantasiene bare spinner rundt - og jeg ville uten tvil valgt henne fremfor kona mi, og da sier det litt!😱 drømmedama i livet mitt er min egen modne deilige stedatter ❤️ Husker enda brystvortene hennes , og dem så jeg kun noen sekunder 😱 vanskelig å være stefar for en voksen ung kvinne man har falt pladask for, denne følelsen og forelskelsen har jeg neppe følt før …. Jeg har så lyst på henne❤️ noen andre med noen drøye historier dem holder for seg selv? Anonymkode: b9acb...eb5 1
Gjest Alterego666 Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): noen andre med noen drøye historier dem holder for seg selv? Mitt råd er at du fortsetter å holde dem for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jenter går ofte i undertøy etter en dusj , og tenker ikke mere over dette- spes med dem de bor med. Og uansett relasjon , så har man øyne , og det skal mye til for at en relasjon kan ødelegge de sexuelle fantasiene om det man ser … selvfølgelig visse grenser- det sier seg selv. Men jeg har sett stedatteren min naken på snart 20 år 1 gang - jeg forstår ikke at hun våknet , og jeg fikk helt sjokk selv , stivna noen sekunder og ble bare stående:) etter dette synes så har det skjedd noe med meg, og jeg legger mer og mer merke til hvor lettkledd hun går rundt meg, og jeg har med tiden , også pga kjemien oss to imellom på turer og gjøremål , hun er en ung dame som går oppmerksomheten fra de fleste gutta fordi hun er hun;) så det er blitt den jenta jeg fantaserer om , møtte henne i tenårene første gang så har ikke en slik fars følelse på den måten.er selv 36 år. Men hun er det deiligste jeg vet om! Høres sikkert helt sykt ut at jeg som da voksenfiguren her har blitt forelsket i stedatteren min . Men man styrer ikke følelsene sine- og jeg vil jo alltid holde dette for meg selv, men deilig å kunne lette litt på trykket å skrive om det hvertfall - få historien ut … for meg så finnes det ikke noen deiligere ung kvinne enn henne, hun er det mest sexy jeg Jan se på og dette er frustrerende når jeg ser på henne , spes i undertøy, bikini, osv….. fantasiene og følelsene jeg har fått bygd opp på kort tid nå blir jo bare sterkere , fordi hun er så vakker & sexy! Er nå i det siste jeg føler jeg har blitt forelsket i henne ❤️ Fantasiene bare spinner rundt - og jeg ville uten tvil valgt henne fremfor kona mi, og da sier det litt!😱 drømmedama i livet mitt er min egen modne deilige stedatter ❤️ Husker enda brystvortene hennes , og dem så jeg kun noen sekunder 😱 vanskelig å være stefar for en voksen ung kvinne man har falt pladask for, denne følelsen og forelskelsen har jeg neppe følt før …. Jeg har så lyst på henne❤️ noen andre med noen drøye historier dem holder for seg selv? Anonymkode: b9acb...eb5 Fint å tenke på at hun sikkert snart flytter ut fra dere og slipper å bli beglodd og siklet på av en farsfigur. Anonymkode: 1bf8c...bca 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå