Gå til innhold

postnord - pakke på lager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Skulle fått en pakke på hjemmelevering i dag, før den plutselig var markert som "levert". Noe den ikke var. 
Nå står det i appen at den er satt på lager, da på post i butikk 300 meter unna. Kan jeg hente den der nå? Eller må jeg virkelig vente et ekstra døgn på pakken bare for at den skal bli kjørt hjem til meg i morgen.. Er det noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: f29db...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har blitt sortert feil, som mypack collect i stedet for mypack home. 

Du kan hente den på butikk i dag, eller du kan kontakte kundeservice og få den levert hjem i morgen.

Anonymkode: 9ec9a...d67

Skrevet

Har du fått sms om at den er kommet til butikk?

Her kan det stå ankommet butikk på nettsidene selv om pakken kun er lastet på bil 2 mil unna. Ifølge frustrerte butikkansatte var dette fordi Postnord scanner pakkene som levert butikk når de setter dem på bilen, men om den ikke er full kjører den ikke før neste dag.

Om det var meg ville jeg gått på butikken og sjekket. Og så ville jeg tenkt på å sende en melding om dette til Postnord, men aldri somlet meg til å gjøre det.

Skrevet
applestories skrev (5 minutter siden):

Har du fått sms om at den er kommet til butikk?

Her kan det stå ankommet butikk på nettsidene selv om pakken kun er lastet på bil 2 mil unna. Ifølge frustrerte butikkansatte var dette fordi Postnord scanner pakkene som levert butikk når de setter dem på bilen, men om den ikke er full kjører den ikke før neste dag.

Om det var meg ville jeg gått på butikken og sjekket. Og så ville jeg tenkt på å sende en melding om dette til Postnord, men aldri somlet meg til å gjøre det.

Jeg hadde ikke fått SMS nei, men hadde fått varsel i PostNord-appen om at pakken var plassert på lager (på post i butikk) selv om den skulle vært levert hjemme. 

Pakken lå der heldigvis. Det var ny telefon jeg ventet på og ville ikke at denne pakken skulle komme på avveie! Fikk hentet den i dag. Har snakket med PostNord og skal få refundert det jeg betalte for hjemlevering 

Anonymkode: f29db...b66

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...