Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn vil pule så raskt som mulig og så mange som mulig...mens kvinner vil føle seg trygge og elsket før sex...

Litt generaliserende..men alle vet at biologien er sånn..

Og likevel fortsetter menn å klage over at de ikke får pule...mens kvinner klager over at menn bare vil pule...?

Finnes det en middelvei eller noen mulighet for forsoning og forståelse for hverandres behov..?.eller er det best å bli i skyttergravene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Menn vil pule så raskt som mulig og så mange som mulig...mens kvinner vil føle seg trygge og elsket før sex...

Litt generaliserende..men alle vet at biologien er sånn..

Og likevel fortsetter menn å klage over at de ikke får pule...mens kvinner klager over at menn bare vil pule...?

Finnes det en middelvei eller noen mulighet for forsoning og forståelse for hverandres behov..?.eller er det best å bli i skyttergravene?

Kjønnskampen, som overskriften henspiller til, vil jeg heller kalle for "kjønnsforståelse". Å mentalisere andre individer, især av motsatt kjønn, er mangelfullt i dagens samfunn, så hva enn man hadde klart å skrape sammen på papiret, tviler jeg det ville gitt nevneverdig utslag i realiteten🙈

Anonymkode: 646e9...6dc

Skrevet

Handler "kjønnskampen" kun om sex, altså? Greit å vite.

Anonymkode: c1b1d...8d0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei av den diskusjonen ja. Og bare fordi det er en app som heter tinder så betyr ikke det på magisk vis at alle damer vil ligge med dere. Det finnes ikke et minimumskrav for menn lenger, og kvinner blir kyniske og kalde fordi dere er dritt alle sammen. Tror ikke internet har gjort det noe bedre akkurat. 

Anonymkode: 2d343...846

Skrevet

Jeg som kvinne kan godt pule mange menn raskt fordi jeg vil, men bare hvis mennene er pene med fint ansikt og bra kropp. Angrer veldig på en jeg gikk til sengs med som hadde et stygt ansikt og pinglete kropp. Skal jeg ha barn en dag så blir det med donor. Så slipper jeg bli reservemamma for far til barnet. 

Anonymkode: 88c73...8e9

• Liker 1
Skrevet

Kvinner vil bare ha kjekke menn. Og må da dele. Det er vel et ganske viktig aspekt her som du ikke nevner...

Anonymkode: 6d580...1a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kvinner vil bare ha kjekke menn. Og må da dele. Det er vel et ganske viktig aspekt her som du ikke nevner...

Definer kjekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker at det er greit så lenge man spiller etter samme regler. Kan du ha fler så kan dama også det. 

Anonymkode: 2d343...846

Skrevet

Nei, damer vil ha pene menn. Alt for mange menn tror de er kjekke men de har egentlig et dårlig ansikt med snåle trekk. Har en i samlinga mi som har en strek til munn, ser ut som han snurper sammen munnen når han snakker. Og så har han en rund "knott" på tuppen av nesa. Ser ut som en tallerken. Eller at en UFO har landet på grevet hans. Not pretty!

Anonymkode: 88c73...8e9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Definer kjekk.

Har sjans på tinder

Skrevet

Av dere som har skrevet fant jeg ingen med den aller minste forståelse for motsatt kjønn...? 

Blir den første jeg da..fordi jeg forstår kvinner godt ...! Dere har tross alt ansvaret for hvordan menneskeheten utvikler seg..og hvordan hadde verden sett ut om kvinner skulle pult den første hobbiten som rak forbi..?

Det er tross alt en god grunn til at naturen landet på kjønnet formering...som helt enkelt betyr at alle menn ikke skal ha barn.!.og helst ikke alle kvinner heller!!

Og ansvaret ligger på dere kvinner...dere kan selvsagt forføres og manipuleres til sex..men det krever jo en oppvakt mann...og i så måte er vel naturens ønske om at de beste overlever ivaretatt...🙈😂.....

Gjør dere en god jobb i å videreføre det beste i menneskeheten da...?   NEI.. ikke på langt nær god nok..!! Norske skoler er fulle av barn dumme som brød..ressurskrevende barn med behov for spesialundervisning og medisinering...

Synes dere burde pule enda skjeldnere jeg og bare la incelsa hyle så mye de vil ...for fremtidens mennesker er det faktisk mye bedre om dere deler på de smarte og friske mennene som finns...og slutter å forbarme dere over hobbiter og bygdetullinger...

Skrevet

Jeg forstår menn veldig godt, fordi jeg selv er en kvinne som elsker uforpliktende sex. Jeg hadde aldri orket å vente med sexen til vi ble trygge på hverandre osv. Dessuten er sex i et forhold mye kjedeligere enn sex med fremmede.

Jeg liker ikke kjekke og pene menn, da. Jeg liker menn som jeg får en seksuell forbindelse med og som er skjønne og hyggelige mot meg. Det er vel heller sånn at jeg unngår de kjekke og pene, de er som oftest altfor høye på seg selv og dessuten misliker jeg å føle meg som den stygge av oss.

Anonymkode: 46f87...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...