Gå til innhold

Hvor lavt kan man by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en bolig som har ligget ute i over to år…. hvor langt under prisantydning kan man gå før det blir frekt tenker dere?

Anonymkode: f6d71...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år, da kan det være to ting: enten er de desperate etter salg, eller så sitter de godt i det.

Hør med melgler. Men jeg la inn bud 15% under prisantydning, og fikk tilslag.

Anonymkode: da5f1...9f7

Skrevet

Da vi solgte barndomshjemmet, begynte budrunden 400 000 under prisantydning. Vi anså det ikke som frekt, og det hadde nettopp kommet ut på markedet 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

2 år, da kan det være to ting: enten er de desperate etter salg, eller så sitter de godt i det.

Hør med melgler. Men jeg la inn bud 15% under prisantydning, og fikk tilslag.

De er ganske desperate, i følge en felles venn.. Men jeg vet ikke jeg, de kunne jo satt ned prisen selv også hvis det var tilfellet

Skrevet

Etter to år hadde jeg bydd kanskje 2 om det ligger ute til 2,4 for eksempel. Så kan de heller komme med motbud.

Hvorfor blir det ikke solgt? Ville tatt med meg egen takstmann før jeg la inn bud i slike tilfeller... spesielt om det har stått tomt lenge. Snakk med den felles vennen, hvorfor tror eierne det ikke blir solgt?

Anonymkode: fbef2...d6b

• Liker 2
Skrevet

Betyr det noe om det er frekt?

Anonymkode: 10f96...867

Skrevet

Så mange frekke folk på Finn uansett så det gjør vel ingen forskjell. Legger aldri mer ut mitt tlfnr på finn....

Anonymkode: a4c80...66a

Skrevet

Du kan vel by så lavt du vil? Går det så går det, går det ikke så går det ikke. 
Syntes ikke det er frekt heller. 

• Liker 1
Skrevet

Om det har vært to år på markedet ville jeg gjort en grundig sjekk på hvorfor.

Skrevet

Takk for svar! 
jeg vet hvorfor det har ligget ute så lenge - det er fordi det har vært vanvittig overpriset ift område da det er et fancy nybygg (=dyrt) i et lite attraktivt område. Kjenner mange som har sett på det som har konkludert med at det er et supert hus, men alt for dyrt. Noe som ser ut til å stemme!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar! 
jeg vet hvorfor det har ligget ute så lenge - det er fordi det har vært vanvittig overpriset ift område da det er et fancy nybygg (=dyrt) i et lite attraktivt område. Kjenner mange som har sett på det som har konkludert med at det er et supert hus, men alt for dyrt. Noe som ser ut til å stemme!

Hva er prisantydning da? 
vårt lå ute til 5,9, vi godtok til slutt bud på 5 mill etter to år..

Anonymkode: 235cd...c1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De er ganske desperate, i følge en felles venn.. Men jeg vet ikke jeg, de kunne jo satt ned prisen selv også hvis det var tilfellet

Desperate, da hadde jeg vært frekk og levert bud på 20% under takst. Om de anser deg som frekk er ikke så nøye. De kan komme med et motbud. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...