AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Et råd aldri fortell historien din på nett hvis du har kjærlighetssorg og sliter. De fleste vi bare si get over it! Jeg personlig vet det er ikke så lett. Har aldri sliti depresjon før, men gjør nå. Og alle nettrolla der ut vil bare trekke deg lenger ned tro meg. Anonymkode: fdb2d...596 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Du kan dele historia på sørger-forumet. Anonymkode: 9fa83...a5b 1
Missmaripus Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 (endret) 😉 Endret 2. oktober 2021 av Missmaripus
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 De aller fleste viser sympati når man skriver at man har kjærlighetssorg. Men det kommer litt an på hvordan man formulerer seg. Dersom du viser mye sinne - enten mot eksen eller de som svarer - eller skylder på alt og alle, så blir folk frustrerte. Anonymkode: 5d007...557 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De aller fleste viser sympati når man skriver at man har kjærlighetssorg. Men det kommer litt an på hvordan man formulerer seg. Dersom du viser mye sinne - enten mot eksen eller de som svarer - eller skylder på alt og alle, så blir folk frustrerte. Anonymkode: 5d007...557 Nja jeg vet ikke jeg. Fikk bare slengt i trynet get over it. Alle har vært der. Slut å syt. Anonymkode: fdb2d...596
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nja jeg vet ikke jeg. Fikk bare slengt i trynet get over it. Alle har vært der. Slut å syt. Anonymkode: fdb2d...596 Hvor fikk du det slengt i deg? Anonymkode: 9fa83...a5b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor fikk du det slengt i deg? Anonymkode: 9fa83...a5b Her på forumet Anonymkode: fdb2d...596
Eloise12345 Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 (endret) "Get over it" er en ganske kort og lite hjelpende kommentar for mange tror jeg. Det hjelper ikke alltid å skrive for mye om en kjærlighetssorg på Internett heller. Man kan få kommentarer som gjør det vondere å takle. Det beste er å akseptere dine egne følelser. Men samtidig ikke "grave" seg ned i sorgen. Viktig å fungere. Finne noe å gjøre: hobbyer, interesser osv. Smerten er der nok en stund. Men tenk på den som en "ryggplage". Den er der. Men du må forsøke å reise deg opp. Jeg noterte tankene/følelser på telefonen min når de dukket opp og skrev et eget svar til meg selv om hvordan jeg skulle takle dem. Høres rart ut men det var faktisk det som hjalp meg tilslutt. Jeg kom meg videre selv om veien var lang og tung. Endret 28. september 2021 av Eloise12345 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 Eloise12345 skrev (10 minutter siden): "Get over it" er en ganske kort og lite hjelpende kommentar for mange tror jeg. Det hjelper ikke alltid å skrive for mye om en kjærlighetssorg på Internett heller. Man kan få kommentarer som gjør det vondere å takle. Det beste er å akseptere dine egne følelser. Men samtidig ikke "grave" seg ned i sorgen. Viktig å fungere. Finne noe å gjøre: hobbyer, interesser osv. Smerten er der nok en stund. Men tenk på den som en "ryggplage". Den er der. Men du må forsøke å reise deg opp. Jeg noterte tankene/følelser på telefonen min når de dukket opp og skrev et eget svar til meg selv om hvordan jeg skulle takle dem. Høres rart ut men det var faktisk det som hjalp meg tilslutt. Jeg kom meg videre selv om veien var lang og tung. Takk 🙂 Ja, veien er veldig lang og tung. Er faktisk noe av det aller verste jeg har vært borti, selvom vi faktisk aldri ble noe par.... Sitter bare igjen med spørsmål som gnager mest... Anonymkode: fdb2d...596 1
Eloise12345 Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker said: Takk 🙂 Ja, veien er veldig lang og tung. Er faktisk noe av det aller verste jeg har vært borti, selvom vi faktisk aldri ble noe par.... Sitter bare igjen med spørsmål som gnager mest... Anonymkode: fdb2d...596 Enig med deg. ❤ Dere ble aldri noe par. Men jeg opplevde slike sorger og . Det er vanskelig det og. Men ville notert og besvart meg selv som terapi. Skriv ned spørsmålene og skriv et fornuftig tilbakesvar til deg selv. Da finner man ofte fornuftige tanker tror jeg. Jeg gjorde det. Endret 28. september 2021 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Eloise12345 skrev (33 minutter siden): Enig med deg. ❤ Dere ble aldri noe par. Men jeg opplevde slike sorger og . Det er vanskelig det og. Men ville notert og besvart meg selv som terapi. Skriv ned spørsmålene og skriv et fornuftig tilbakesvar til deg selv. Da finner man ofte fornuftige tanker tror jeg. Jeg gjorde det. Takk 🙂 Får prøve for pr dags dato gråter jeg hver dag 😭 Og det verste er at han bor borti gata og kjører firmabil så ser han. Men han vil ikke en gang hilse på meg... Jeg sliter veldig... Anonymkode: fdb2d...596
Eloise12345 Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk 🙂 Får prøve for pr dags dato gråter jeg hver dag 😭 Og det verste er at han bor borti gata og kjører firmabil så ser han. Men han vil ikke en gang hilse på meg... Jeg sliter veldig... Anonymkode: fdb2d...596 Har dere datet? Vet han om dine følelser for han?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #13 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk 🙂 Får prøve for pr dags dato gråter jeg hver dag 😭 Og det verste er at han bor borti gata og kjører firmabil så ser han. Men han vil ikke en gang hilse på meg... Jeg sliter veldig... Anonymkode: fdb2d...596 Du må prøve å finne ut om det er minnene om ham du sliter med, eller alt du hadde oppi hodet ditt av drømmer om dere to som er vanskelig å gi slipp på.... Siden dere ikke ble noe par, så har vel kanskje mye av det som er så fantastisk med ham blitt skapt av deg? Anonymkode: 5d192...977 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #14 Skrevet 28. september 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Takk 🙂 Får prøve for pr dags dato gråter jeg hver dag 😭 Og det verste er at han bor borti gata og kjører firmabil så ser han. Men han vil ikke en gang hilse på meg... Jeg sliter veldig... Anonymkode: fdb2d...596 Er du hun som jobber på butikken og dere chattet sammen, men han ombestemte seg når det var på tide å treffes? Anonymkode: 13785...897
Eloise12345 Skrevet 28. september 2021 #15 Skrevet 28. september 2021 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Du må prøve å finne ut om det er minnene om ham du sliter med, eller alt du hadde oppi hodet ditt av drømmer om dere to som er vanskelig å gi slipp på.... Siden dere ikke ble noe par, så har vel kanskje mye av det som er så fantastisk med ham blitt skapt av deg? Anonymkode: 5d192...977 Ja, det er ofte slik at man i slike situasjoner skaper seg et eget glansbilde av en person uten at det fins. Den ene personen som blir så spesiell. Noe som ikke stemmer. Endret 28. september 2021 av Eloise12345 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du må prøve å finne ut om det er minnene om ham du sliter med, eller alt du hadde oppi hodet ditt av drømmer om dere to som er vanskelig å gi slipp på.... Siden dere ikke ble noe par, så har vel kanskje mye av det som er så fantastisk med ham blitt skapt av deg? Anonymkode: 5d192...977 Dette!!! Kjempeviktig, og noe mange kvinner trår feil på. Vi skaper oss en fantasi, en dagdrøm av en person, og når muligheten for å realisere denne dagdrømmen faller i grus, så blir vi sittende fast i en skikkelig hekt. Realiteten er jo dog at vår fantasi om potensialet vi så for oss, mest sannsynlig ikke er det som ville hendt i virkeligheten! Vi skaper oss et perfekt bilde av mannen, det er klart det er vanskelig å gi slipp på det perfekte. Anonymkode: 13785...897 4
Eloise12345 Skrevet 28. september 2021 #17 Skrevet 28. september 2021 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker said: Dette!!! Kjempeviktig, og noe mange kvinner trår feil på. Vi skaper oss en fantasi, en dagdrøm av en person, og når muligheten for å realisere denne dagdrømmen faller i grus, så blir vi sittende fast i en skikkelig hekt. Realiteten er jo dog at vår fantasi om potensialet vi så for oss, mest sannsynlig ikke er det som ville hendt i virkeligheten! Vi skaper oss et perfekt bilde av mannen, det er klart det er vanskelig å gi slipp på det perfekte. Anonymkode: 13785...897 Helt sant. Det er kun fantasier av en fantastisk unik person som egentlig ikke finnes. Hadde den personen vært slik vi ville så hadde ikke ting blitt så vanskelig og tungt. Endret 28. september 2021 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk 🙂 Ja, veien er veldig lang og tung. Er faktisk noe av det aller verste jeg har vært borti, selvom vi faktisk aldri ble noe par.... Sitter bare igjen med spørsmål som gnager mest... Anonymkode: fdb2d...596 Tenk så ille det hadde vært hvis dere ble et par og var sammen i mange år da? Det er verre enn å ha "avstandsforelsket" kjærlighetssorg Anonymkode: 2ff27...161 2
Eloise12345 Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 (endret) 19 hours ago, AnonymBruker said: Tenk så ille det hadde vært hvis dere ble et par og var sammen i mange år da? Det er verre enn å ha "avstandsforelsket" kjærlighetssorg Anonymkode: 2ff27...161 Det er sant som du sier. Avstandforelskelse er vondt også. Rart men sant. Men i ulykkelige forelskelser så lever man ofte i en illusjon av en virkelighet som ikke eksisterer. Det gjelder å finne fornuften og få bort illusjonen av den virkelighet som ikke fins. Endret 29. september 2021 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 Jeg viste ikke at kjærlighetssorg kunne bli så vanvittig tungt. Noe av det værste jeg har opplevd faktisk. Det varer i så lang tid også, ser ikke ut til at det går over selv etter flere år. Det påvirker livskvaliteten i større grad enn hva jeg kunne forestille meg. Håper jeg aldri blir utsatt for dette igjen. Anonymkode: 9e7b2...853 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå