AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Noe som bryter med personens vanlige stil. En blondine som Blir en brunette. En brunette som blir en rødhette. En uskyldig kvinne som får Sideshave hår. En profesjonell kvinne med sleeve tatovering som dukker frem når den langermede genseren er erstattet med en t-skjorte. Vet ikke hva jeg vil med dette. Men vil bare si at forandring er sexy. Anonymkode: 8baa1...3a6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Enig! Det er stilig med folk som tør å prøve noe nytt på håret. Gjerne litt vågalt. Vi er nok altfor mange grå mus her i landet. Anonymkode: 14ffe...559 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Ikke hva som helst av endring men. Ellers enig, det er modig, og det får meg til å tenke at henne må det være noe spesielt med. Blir nysgjerrig. Anonymkode: f14ef...3f8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Enig! Folk er så "precious" med håret sitt og maser om at farging, bleiking ødelegger. Men det er dødt materiale som vokser ut av hodet ditt, og du klipper jo mesteparten av det bort annenhvert år. Elsker å eksperiementere med håret. Er jeg ikke fornøyd så kan jeg endre det. Ingenting er permanent når det gjelder hår. Anonymkode: 1c949...a7f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå