AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Hei! Går det ann? Og hvor fort kommer pengene? 😅 Anonymkode: 8861e...e3e
Solstrålen. Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Går det ann? Og hvor fort kommer pengene? 😅 Anonymkode: 8861e...e3e PayPal har tapt seg de siste årene, for meg var det nesten helt umulig å få det til. Den som hadde sendt meg pengene måtte gå inn på PayPal å markere at dem hadde fått pakken for at jeg skulle kunne få pengene. Skal aldri bruke PayPal igjen. Pengene mine stod fast i ukesvis.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Solstrålen. skrev (4 minutter siden): PayPal har tapt seg de siste årene, for meg var det nesten helt umulig å få det til. Den som hadde sendt meg pengene måtte gå inn på PayPal å markere at dem hadde fått pakken for at jeg skulle kunne få pengene. Skal aldri bruke PayPal igjen. Pengene mine stod fast i ukesvis. Så de kommer ikke innen noen timer liksom? Anonymkode: 8861e...e3e
Solstrålen. Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så de kommer ikke innen noen timer liksom? Anonymkode: 8861e...e3e Jeg måtte kjempe for å få de pengene. Og det var ikke lett, men kanskje du er mer heldig.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Hæ? Jeg overfører penger fra Paypal til min konto hver måned, de er ikke på min bankkonto 1-2 dager etterpå. Ingen gebyrer. Anonymkode: af50e...fce 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Får det i løpet av en virkedag når jeg setter penger fra paypal til bankkontoen min. Anonymkode: 68b31...047
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Solstrålen. skrev (7 timer siden): PayPal har tapt seg de siste årene, for meg var det nesten helt umulig å få det til. Den som hadde sendt meg pengene måtte gå inn på PayPal å markere at dem hadde fått pakken for at jeg skulle kunne få pengene. Skal aldri bruke PayPal igjen. Pengene mine stod fast i ukesvis. Du snakker kanskje ikke om akkurat det ts lurer på? Virker som ts lurer på hvordan h*n overføre penger som allerede er på paypal-kontoen til en bankkonto. Anonymkode: 68b31...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå