Gå til innhold

Lover dette bra? Erfaring rundt date via nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skrev til meg først for ca 2-3mnd siden. Fikk opp litt kontakt, men så ble deg stille igjen. Nå de to siste ukene har vi skrevet masse med hverandre. Mannen er 47 og jeg 34. Han gir meg et hav med komplimenter, skriver god morgen, skriver snakkes senere, tar hele tiden opp kontakten med meg. Han sier også at han er blitt betatt av meg og klarer nesten ikke å vente med å se meg. Han liker vår gode kjemi og det gjør jeg også. Dessverre bor vi i hver vår by, men vi skal uansett treffes. 

Låter dette bra? Eller kan det være kun sex og treff som er grunnen her, eller er han faktisk betatt av meg? Jeg vil jo ha noe seriøst. Han har selv kommet fra et mange årig ekteskap. Aldri truffet noen fra nettet før. 

Anonymkode: 28b46...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Noen vil klart bruke det taktisk, mens andre er bare mer amorøse av seg. Det finner du dessverre ikke utav før du har møtt han. 

Anonymkode: 19f3c...674

• Liker 1
Skrevet

Er du åpen med han om at du er ute etter noe seriøst?

Anonymkode: d4a10...36b

• Liker 1
Skrevet

Det finner du nok ikke ut av på dette stadiet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Nei, ikke sagt noe om det🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei, ikke sagt noe om det🙈 

Date med en intensjon, så slipper du forhåpentligvis å bare blitt brukt for litt moro. 

Anonymkode: 8cf35...ac4

• Liker 2
Skrevet

Dette burde jo ha avklart hva dere ser etter... Ganske tidlig i praten, ser man etter noe seriøst... Ser man etter kun sex, eller noe gøy som kan bli seriøst.... Så slipper man å kaste bort tiden på noen som ikke søker det samme.

Det han har skrevet kan like godt sies av en som kun søker sex og en som er ute etter noe seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Ble du kjent med han her på KG, så er det nok sex han er ute etter ;)

Anonymkode: 682a2...6d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ble du kjent med han her på KG, så er det nok sex han er ute etter ;)

Anonymkode: 682a2...6d6

Ikke her nei😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 13.47):

Han skriver at han føler seg ekstremt betatt opp og det bare over her. Vi har delt ganske mye våres liv og jeg er jo endel år yngre enn han, så vet ikke om det betyr litt det også. Men han skrev også i en setting at nesten var forelsket i meg. At han ikke har møtt ei dame som meg før, smilet, personligheten og utseendet mutt var visst over all forventninger . Jeg får virkelig sommerfugler i magen av denne mannen, samtidig litt små skummelt også å bli forelsket... 🙃 Hva syntes dere jeg bør gjøre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 15.31):

Date med en intensjon, så slipper du forhåpentligvis å bare blitt brukt for litt moro. 

Jeg føler det er nokså seriøst. Han kunne tenke seg å være med meg hele tiden. En mann i denne alderen vil vel også ha noe seriøst? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler det er nokså seriøst. Han kunne tenke seg å være med meg hele tiden. En mann i denne alderen vil vel også ha noe seriøst? 

Du får håpe det, men vær direkte tidlig så vet du hvor du har han. 

Alder i seg selv er ikke nødvendigvis en indikator på seriøsitet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 13.38):

Han skrev til meg først for ca 2-3mnd siden. Fikk opp litt kontakt, men så ble deg stille igjen. Nå de to siste ukene har vi skrevet masse med hverandre. Mannen er 47 og jeg 34. Han gir meg et hav med komplimenter, skriver god morgen, skriver snakkes senere, tar hele tiden opp kontakten med meg. Han sier også at han er blitt betatt av meg og klarer nesten ikke å vente med å se meg. Han liker vår gode kjemi og det gjør jeg også. Dessverre bor vi i hver vår by, men vi skal uansett treffes. 

Låter dette bra? Eller kan det være kun sex og treff som er grunnen her, eller er han faktisk betatt av meg? Jeg vil jo ha noe seriøst. Han har selv kommet fra et mange årig ekteskap. Aldri truffet noen fra nettet før. 

Jeg har dårlig erfaring med mannfolk som får følelser etter å ha snakket på nettet. Hvordan kan man bli betatt av noen man aldri har møtt? 

Glede seg til å treffes, ja, men betatt??

Tror ikke han lurer deg nødvendigvis, men kanskje han får lite oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Og hvorfor får han ikke mer? Hva "feiler" det han?

Skrevet

Det har ingen betydning hvor gammel han er ifht om han ønsker noe seriøst. Det finnes mange godt voksne menn på nettet som kun er ute etter noe useriøst. Noen ganger virker det nesten som de eldre er mer useriøse enn de yngre. 

Anonymkode: b587f...6e7

• Liker 1
Skrevet

Pass også opp for love-bombing som kan være en måte å hekte deg på.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har ingen betydning hvor gammel han er ifht om han ønsker noe seriøst. Det finnes mange godt voksne menn på nettet som kun er ute etter noe useriøst. Noen ganger virker det nesten som de eldre er mer useriøse enn de yngre. 

Så han her vil kanskje bare ha sex med meg? Han gir meg et hav med komplimenter. 

Skrevet

Om han nylig er kommet ut av ekteskap kan du bli en rebound og et egoboost. Ikke ha for høye forventninger. 

• Liker 1
Skrevet
Neket skrev (7 timer siden):

Om han nylig er kommet ut av ekteskap kan du bli en rebound og et egoboost. Ikke ha for høye forventninger. 

Nei, han har vært singel ei stund. ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...