Gå til innhold

Sjekkesteder på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å treffe nye folk! Da helst menn... Noen som har noen bra tips til steder på nett hvor jeg kan treffe noen? Jeg har alt prøvd Blink og Spraydate, men liker meg ikke der.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MP

alså møteplassen, finner link på VG.

Veldig bra sted, men koster litt! Mer seriøsitet over det da, mener iallfall jeg.

Skrevet

Finnenvenn.no

match.com

Match koster penger, men kansje man får det man betaler for?

Skrevet

Jeg synes det er bedre å diskutere med folk på vanlige nettsteder med et tema (musikk-nettsider, film, litteratur, etc) hvor det er diskusjonsforum, slik at man blir kjent med folk som har felles interesser, og det er mange der også som har lyst til å bli kjent med hverandre, jeg har møtt folk flere ganger og om ikke annet fått noen venner mes like interesser ;) ! Så slipper man all slibrigheten på sjekke-steder.

Skrevet

Anbefaler blink.no (dagbladet) og Cupido.no

Lykke til ;)

Gjest seroxata
Skrevet

heh, jeg var på match i to dager, traff han jeg har noe på gang med nå, og er veldig, veldig fornøyd.. så selv om det kostet penger, var det definitivt verdt det for min del iallefall ;)

Skrevet

Jeg brugte IRC et chatt program man kan laste ned gratis fra nette, der mødte jeg Dan min stor kærlighed for 8 år siden, og vi er stadig sammen, skal sige jeg sad på Island og chattede og han her i Norge så ikke engang flere 1000 km kunne skille os ad. Og er enig i at det er fint at chatte med folk som har de samme interesser som en selv.

Skrevet

Jeg traff kona mi helt tilfeldig på ICQ. Nå har vi vært gift i 3 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...