AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Men folkeskikk er jo bra. Tror det også er det som er spennendes, er du kan fantasere om det uten å gjøre det. Tror å flørte er bedre i virkeligheten, men å fantasere om å røre på pupper er godt Anonymkode: cbc92...2b8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: e4267...914 Dette er dessverre et alt for vanlig syn i butikken. Godt voksne menn altså!😂 Anonymkode: 4a4d8...e86 1
Bamseklemmer Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Bare vent til du kommer inn i et forhold, da er det ikke bare å nævle løs på puppene... enten får du et klask eller et tydelig nei. Hvis du tenker deg om, så er det jo ikke greit å få reisning uten at noe annet skjer? "nei, ikke gjør det, jeg blir så våt!" "kan du slutte!"... såfremt du ikke treffer ei som er kåt 24/7, men da blir du nok mettet ganske så fort tenker jeg😂 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Bare vent til du kommer inn i et forhold, da er det ikke bare å nævle løs på puppene... enten får du et klask eller et tydelig nei. Hvis du tenker deg om, så er det jo ikke greit å få reisning uten at noe annet skjer? "nei, ikke gjør det, jeg blir så våt!" "kan du slutte!"... såfremt du ikke treffer ei som er kåt 24/7, men da blir du nok mettet ganske så fort tenker jeg😂 Jeg vil bli kjæreste med en som liker at jeg tar på puppene Men neida, jeg vil jo være en praktisk ektemann. Selv om dama hyler og blir sur og aldri fornøyd. For slik gentleman er jeg. Men er ikke en simp. Vil prøve å finne en som faktisk er interesert og ikke ren utnytting Anonymkode: cbc92...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Jeg skulle ønske at puppene mine fikk mer oppmerksomhet 😂 Men vet ikke hvordan jeg skal si det. Ikke noe feil med puppene heller, jeg syntes jeg har vært ganske så heldig med genene, 75D Anonymkode: a9473...4d1 3
Bamseklemmer Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg vil bli kjæreste med en som liker at jeg tar på puppene Men neida, jeg vil jo være en praktisk ektemann. Selv om dama hyler og blir sur og aldri fornøyd. For slik gentleman er jeg. Men er ikke en simp. Vil prøve å finne en som faktisk er interesert og ikke ren utnytting Anonymkode: cbc92...2b8 Det finnes de som liker det selv om de sier nei da, det ser du nok beste på smilet hennes😉 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 Skulle ønske mannen tafset litt oftere. Men går hjemme i mammaperm, i joggebukse og ammeklær.Gjerne en gulpeflekk også, så skjønner jo hvorfor det er begrenset Anonymkode: dc497...941 1
Gjest Warrior Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Noen ja, ikke alle sine, men ja pupper er flotte og gode å ta på.
Ozlo34 Skrevet 29. september 2021 #11 Skrevet 29. september 2021 Kona mi har str J i bh , dvs meget store naturlige bryster 😉 jeg elsker dem! Får aldri nokk av å ta på dem, og elsker å suge og slikke på dem ✅😉 spruter ofte på brystvortene hennes også slikker det rent mens jeg suger på puppene hennes 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå