Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest flere steder at hard trening kan hindre eggløsning. Men hvilken trening defineres som hard trening? Og hvordan vet man at man eventuelt ikke får eggløsning dersom tester osv er positive?  Jeg har slitt en stund med å bli gravid og vil si jeg trener normalt nå, men vurderer å trene mer nå som jeg skal tilbake på treningssenter igjen. Har dere som har vansker med å bli gravide tatt noen spesielle forholdsregler i forhold til hvilken måte dere trener på? Håper det finnes noe prøvere her som driver med trening 😊

Anonymkode: 4b885...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten å ha peiling. Så følger jeg flere treningsfolk på insta som fint har blitt gravide(funkygine f. Eks), så da tipper jeg man skal trene sykt hardt 😅

Anonymkode: f40f2...bec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Uten å ha peiling. Så følger jeg flere treningsfolk på insta som fint har blitt gravide(funkygine f. Eks), så da tipper jeg man skal trene sykt hardt 😅

Anonymkode: f40f2...bec

Haha, ja jeg følger mange treningsfolk selv.. Men vet ikke om de har slitt i utgangspunktet med å bli gravide? Om det har noe å si.. 

Anonymkode: 4b885...f06

Skrevet

Jeg trente styrke 5-6 ganger i uka og var ganske ripped da jeg ble gravid, ble gravid lett. Så lenge man har regelmessig mens/er svært underernært så skal ikke trening ha noen innvirkning annet enn positiv:)

Anonymkode: 67874...cf2

• Liker 1
Skrevet

Ikke er underernært**😅

Anonymkode: 67874...cf2

Skrevet

Det anbefales jo å trene som før nr man blir gravid. Men om man er utrent anbefales det gåturer og lettere øvelser. 

Så vil tro at om du er vant til å trene litt hardt, så skal det gå helt fint.

Anonymkode: 2fdad...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...