Gå til innhold

Hvor ofte blir gjennomsnittskvinnen mellom 20 og 35 sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver uke?

Anonymkode: 32274...8de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble aldri sjekket opp i den alderen.

Anonymkode: f21d8...0cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg ganske gjennomsnittlig, og har aldri blitt sjekket opp.

Kanskje med ett unntak, men det var en drita full mann som "ville vite om jeg hadde kjæreste, for i så fall skulle han banke ham opp". Null interesse for å bli kjent med meg, derimot. Kan det regnes som er sjekkeforsøk?

• Liker 1
Skrevet

Aldri blitt sjekket opp så vidt jeg vet. 

Er gjennomsnittlig. 24 år. 

Det skal sies at jeg er introvert og sjeeeldent ute i settinger hvor man mest sannsynligvis kunne ha blitt sjekket opp. 

Har ikke hatt noe problem med å finne meg partnere selv om jeg ikke direkte har blitt sjekket opp. Har alltid gått naturlig fra bekjente via jobb eller felles interesser. 

Anonymkode: b9f2a...db3

Skrevet

Nei si det du?

Hvorfor vil flere ha en ny Ferrari enn en gammel Lada?

Anonymkode: 5249b...69f

Skrevet

Hvis du mener forsøkt sjekket opp på noenlunde anstendig vis? En gang, av en dame. Hvis du mener trakasseringsoppsjekket? Langt oftere enn en gang i uka i 20-åra, og deretter litt sjeldnere. Kanskje to ganger i måneden? 

Nå når jeg er 46 får jeg heldigvis stort sett gå i fred. 

Anonymkode: f8fdb...169

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 4ce21...fbf

Skrevet

10 ganger om dagen

Anonymkode: 93eee...912

• Liker 1
Skrevet

Aldri

Jeg er 23 og med mindre jeg tydelig blikkflørter med noen på et utested så blir jeg ikke sjekket opp. Det er ikke kultur for å sjekke opp folk på gata (eller i det hele tatt noe særlig på dagtid) i Norge og det er like godt :) 

Anonymkode: 9ead0...217

Skrevet

Hver uke… men ikke noe jeg bryr meg om da det er menn som er desperate etter kun sex… 

Anonymkode: 854a7...ae7

Skrevet

Kommer kanskje an på hvor hun bor. Her i Oslo blir jeg ofte forsøkt sjekket opp, i hvert fall. Litt slitsomt!

Anonymkode: 90041...cdb

• Liker 1
Skrevet

Aldri tror jeg.

Hva oppfatter dere som å bli sjekket opp? At noen prater med dere? Eller sier rett ut? Eller andre ting menn gjør som betyr at de sjekker en opp?

Anonymkode: dc5a6...1a7

• Liker 1
Skrevet

Pleier ikke å bli direkte sjekket opp, men opplever som regel at menn behandler meg fint/vil gi et godt inntrykk eller hjelpe osv. Er 35. 

Anonymkode: 148af...671

• Liker 1
Skrevet

Det varierer litt. Blir aldri sjekket opp på gata, men er jeg på byen blir jeg jo det. Og er sjeldent på byen, så blir lite sånn sett. Blir bedt ut på date hver helg på meldinger av ca 1-5 stk, så noen helger av 1 og andre av 5 (spesielt etter restriksjoner ble mildere). Og selvsagt varierer det om jeg har deaktivert tinder eller ikke. 

Anonymkode: 0b127...e12

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det varierer litt. Blir aldri sjekket opp på gata, men er jeg på byen blir jeg jo det. Og er sjeldent på byen, så blir lite sånn sett. Blir bedt ut på date hver helg på meldinger av ca 1-5 stk, så noen helger av 1 og andre av 5 (spesielt etter restriksjoner ble mildere). Og selvsagt varierer det om jeg har deaktivert tinder eller ikke. 

Glemte å skrive at jeg er 32 år.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Wow alt er lett for jenter. Menn blir aldri bedt ut av 5 stk 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stakkars menn 🥺 hvordan skal dere klare dere 🥺 

Anonymkode: 699a3...9e6

Skrevet

Hva i alle dager er gjennomsnittskvinnen?

Alt avhenger da av hvor man er. Drar jeg ut en tur på pub så skjer det ganske ofte, men utenfor det skjeldent. Nå er jeg ikke på noen datingapper da.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jo mest vanlig at menn tar initiativ :) 

Skrevet

Det kommer jo så an på. Er denne kvinnen i arbeid, jobber hun på en mannsdominert eller kvinnedominert arbeidsplass? Er hun mye opp byen, eller dyrker hun interesser i helgene? Er hun på datingapper, eller ikke? 

Jeg antar at en kvinne som jobber i butikk, og som er på byen to ganger i måneden, og har datingapp blir sjekket opp vesentlig oftere enn en kvinne som jobber i skranka på psykiriatisk, som ikke er på datingapp, og som strikker i helgene. Den ene kvinnen vil jo se nye folk hele tiden, mens den andre kanskje ikke møter noen nye annet enn på handletur. 

Anonymkode: cd756...003

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...