AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Det er en vare jeg ønsker reklamasjon på. Kjøpte den varen i juni fra Coop Obs. Har mistet kvittering. Men jeg scannet coop medlemskortet mitt da jeg betalte. Lurer på om det er mulig å finne gammel kvittering gjennom medlemskortet? Anonymkode: 7ca19...107 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Jeg kan det i appen, ja. Men husker at min kjære ikke kunne finne det, og at det så ut til å være fordi han ikke hadde lagt inn Coop Pay (eller hva det heter). Anonymkode: 05c2f...02f
applestories Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Kun med Coop Pay, men det er ikke alle mobiler det fungerer på. Med kun kort finner man ikke kvittering, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Det skal være mulig for butikken å finne kvitteringen. Jo mer info du har om kjøpet (dato, kl.slett, sum, medlemsnr) jo lettere er det for de å finne frem. Anonymkode: 5d9ae...b2c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 Som den over skriver. Da med info fra bankutskrift, dvs dato, klokkeslett, beløp, hva du kjøpte, og butikken vil finne det. Anonymkode: e286e...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå