AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Del Skrevet 27. september 2021 Det er en vare jeg ønsker reklamasjon på. Kjøpte den varen i juni fra Coop Obs. Har mistet kvittering. Men jeg scannet coop medlemskortet mitt da jeg betalte. Lurer på om det er mulig å finne gammel kvittering gjennom medlemskortet? Anonymkode: 7ca19...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg kan det i appen, ja. Men husker at min kjære ikke kunne finne det, og at det så ut til å være fordi han ikke hadde lagt inn Coop Pay (eller hva det heter). Anonymkode: 05c2f...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 27. september 2021 #3 Del Skrevet 27. september 2021 Kun med Coop Pay, men det er ikke alle mobiler det fungerer på. Med kun kort finner man ikke kvittering, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Del Skrevet 27. september 2021 Det skal være mulig for butikken å finne kvitteringen. Jo mer info du har om kjøpet (dato, kl.slett, sum, medlemsnr) jo lettere er det for de å finne frem. Anonymkode: 5d9ae...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Del Skrevet 28. september 2021 Som den over skriver. Da med info fra bankutskrift, dvs dato, klokkeslett, beløp, hva du kjøpte, og butikken vil finne det. Anonymkode: e286e...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå