AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Det er ikke bare menn som sender mixed signals! Jeg har blitt forsøkt sjekket opp av en medstudent i over et år med sene meldinger typ: hva gjør du nå? Tenkte plutselig på deg etc. Ble til og med invitert på hyttetur enda jeg ikke kjenner vedkommende særlig godt. For ikke lenge siden ble jeg også spurt om vi skulle ut å ta en kaffe etc, men hadde ikke anledning så jeg sa nei. Foreslo at vi heller kunne ta en matbit en dag, men da ble hun skikkelig snål å stilte noen merkelige oppfølgingsspørsmål. Jeg svarte forsiktig på disse og sa at jeg syntes hun er intelligent og interessant og at jeg gjerne ville bli bedre kjent med henne. Dette var noe jeg sa for å være litt imøtekommende ettersom at hun har virket så interessert. Da jeg sa dette ble hun liksom klein og lot som om jeg fisket uten at hun var interessert...! Følger meg ydmyket og holdt for narr. Altså her fiskes det med hyttetur og invitasjoner som definitivt minner om dates, mens hun blir helt merkelig når jeg beit litt på åtet... Kvinner sier ofte at menn er "hot and cold" og leker med andres følelser etc. Det går definitivt begge veier! Føler meg så teit og usikker nå at jeg gruer meg til å støte på henne på campus. Skikkelig kjipt! Jeg er jo egentlig ikke særlig interessert engang, men tenkte "toss her a bone" etter at hun hadde gjort mange fremstøt... Anonymkode: 4ab3c...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Hun bryr seg bare om utseende Anonymkode: ca930...d8c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun bryr seg bare om utseende Anonymkode: ca930...d8c Mulig det, men jeg er faktisk penere enn henne... Synes derfor ikke at det gir mening? - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mulig det, men jeg er faktisk penere enn henne... Synes derfor ikke at det gir mening? - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e Virker som en ustabil dame. Bedre å holde seg unna. Anonymkode: ca930...d8c 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Møtt en haug av sånne, dog jeg er kvinne som liker menn. I starten reagerte jeg med frustrasjon og ble mye lei meg og forvirret, nå kutter jeg kontakt i samme øyeblikk de blir vinglete uansett hvor interessert jeg er og gir ingen tvil til gode. Det er ikke vits å bruke tidlig krefter og forstå seg på slike for det ikke logisk det de holder på med. I skrivende stund er det en fyr som for tiende gang har skrevet at han vil komme på besøk, de ni gangene før hører jeg aldri noe etter jeg sier ja. Sier ja for underholdning (men jeg var forelsket og seriøs i starten), var like komisk denne gangen når han ble stille etter jeg sa ja, spent på hvor langt han skal dra dette. Mitt beste tips til deg å gjøre det samme, vit at det ikke handler om deg og kutt kontakten. Eller lag deg litt underholdning når de bikker over til å bli komiske. Etterhvert vil du ikke bli frustrert lenger. Anonymkode: fc18f...5b9 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Møtt en haug av sånne, dog jeg er kvinne som liker menn. I starten reagerte jeg med frustrasjon og ble mye lei meg og forvirret, nå kutter jeg kontakt i samme øyeblikk de blir vinglete uansett hvor interessert jeg er og gir ingen tvil til gode. Det er ikke vits å bruke tidlig krefter og forstå seg på slike for det ikke logisk det de holder på med. I skrivende stund er det en fyr som for tiende gang har skrevet at han vil komme på besøk, de ni gangene før hører jeg aldri noe etter jeg sier ja. Sier ja for underholdning (men jeg var forelsket og seriøs i starten), var like komisk denne gangen når han ble stille etter jeg sa ja, spent på hvor langt han skal dra dette. Mitt beste tips til deg å gjøre det samme, vit at det ikke handler om deg og kutt kontakten. Eller lag deg litt underholdning når de bikker over til å bli komiske. Etterhvert vil du ikke bli frustrert lenger. Anonymkode: fc18f...5b9 Ja, altså: hva er egentlig greia lkskom? Synes sånn hot/cold- opplegg er veldig umodent. Vi er begge i tredveårene så jeg synes det hele minner litt vel mye om ungdomsskole etter min smak. Er man så sykt keen så får man "eie det" etter mitt syn. Sånn frem og tilbake er teit. - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Jeg gjør nok litt det, det kommer av usikkerhet. Eller ustabil som en her over benevner det. Så ja hvis mannen ikke takler dette er han nok ikke noe for meg. Anonymkode: da024...a77
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtt en haug av sånne, dog jeg er kvinne som liker menn. I starten reagerte jeg med frustrasjon og ble mye lei meg og forvirret, nå kutter jeg kontakt i samme øyeblikk de blir vinglete uansett hvor interessert jeg er og gir ingen tvil til gode. Det er ikke vits å bruke tidlig krefter og forstå seg på slike for det ikke logisk det de holder på med. I skrivende stund er det en fyr som for tiende gang har skrevet at han vil komme på besøk, de ni gangene før hører jeg aldri noe etter jeg sier ja. Sier ja for underholdning (men jeg var forelsket og seriøs i starten), var like komisk denne gangen når han ble stille etter jeg sa ja, spent på hvor langt han skal dra dette. Mitt beste tips til deg å gjøre det samme, vit at det ikke handler om deg og kutt kontakten. Eller lag deg litt underholdning når de bikker over til å bli komiske. Etterhvert vil du ikke bli frustrert lenger. Anonymkode: fc18f...5b9 Likte dette innlegget og synes det er kult at du frikjenner meg, takk for det Jeg undrer meg egentlig litt over hva som er årsaken til dette fenomenet. Det blir litt som om hun er blandingen av hele Big Bang Theory. Hun flirter med undertoner av Howard, med distansen til Sheldon og sensulaiteten til Raj. Merkelig metafor, men den er ganske treffende slik jeg opplever henne. Handler det om at hun egentlig er interessert, men ikke vil forplikte seg eller whatnot?? Uansett, ditt tips er nok det smarteste. Skygg banen og gi opp å finne ut av dette. Hun er et enigma, men ikke et jeg gidder å finne ut av. Mystiske kvinner er super- tiltrekkende, men ikke når det blir så merkelig. Kanskje er hun sur fordi jeg bet på så sent? Jaja... - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Likte dette innlegget og synes det er kult at du frikjenner meg, takk for det Jeg undrer meg egentlig litt over hva som er årsaken til dette fenomenet. Det blir litt som om hun er blandingen av hele Big Bang Theory. Hun flirter med undertoner av Howard, med distansen til Sheldon og sensulaiteten til Raj. Merkelig metafor, men den er ganske treffende slik jeg opplever henne. Handler det om at hun egentlig er interessert, men ikke vil forplikte seg eller whatnot?? Uansett, ditt tips er nok det smarteste. Skygg banen og gi opp å finne ut av dette. Hun er et enigma, men ikke et jeg gidder å finne ut av. Mystiske kvinner er super- tiltrekkende, men ikke når det blir så merkelig. Kanskje er hun sur fordi jeg bet på så sent? Jaja... - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e Er ofte en del issues med slike, ikke rent sjelden de enten har tung bagasje fra forrige forhold eller de har aldri vært i forhold. Så svirrer en sånn pendel hele tiden hvor de er interessert og kontaktsøkende og så ignorerer og i verste tilfelle viser litt avsmak når noen biter på agnet som du sier. Selv om de tok initiativ til å begynne med. Man føler seg jo litt lurt da. Han ene jeg drev med var faktisk 40 år, 8 år eldre enn meg. Viste masse interesse og var veldig på, så poff ble han kald, unnvikende og klarte knapt å se meg inn i øynene når jeg ga gjensvar på interessen. Og jo mer jeg ble kjent jo mer så jeg at han var som et skremt barn når det kom til relasjoner, skjønte det ikke var meg det var noe galt med. Det hjelper å se for seg hvordan er seriøst forhold er med en sånn person, tenk så utrygg og nevrotisk relasjon 😬 så det er flott at du allerede tenker at du ikke gidder det der! Anonymkode: fc18f...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ... Jeg er jo egentlig ikke særlig interessert engang, men tenkte "toss her a bone" etter at hun hadde gjort mange fremstøt... Anonymkode: 4ab3c...f6e Hun skjønner nok at du er lite interessert. Anonymkode: f0e94...8a0 1
Carrot Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, altså: hva er egentlig greia lkskom? Synes sånn hot/cold- opplegg er veldig umodent. Vi er begge i tredveårene så jeg synes det hele minner litt vel mye om ungdomsskole etter min smak. Er man så sykt keen så får man "eie det" etter mitt syn. Sånn frem og tilbake er teit. - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e Så syns jeg du skal "eie" det også og rett ut spørre henne hva hun egentlig er ute etter med disse invitasjonene for så å takke nei til en matbit som om det var en invitasjon til livslange forpliktelser eller casual sex 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Likte dette innlegget og synes det er kult at du frikjenner meg, takk for det Jeg undrer meg egentlig litt over hva som er årsaken til dette fenomenet. Det blir litt som om hun er blandingen av hele Big Bang Theory. Hun flirter med undertoner av Howard, med distansen til Sheldon og sensulaiteten til Raj. Merkelig metafor, men den er ganske treffende slik jeg opplever henne. Handler det om at hun egentlig er interessert, men ikke vil forplikte seg eller whatnot?? Uansett, ditt tips er nok det smarteste. Skygg banen og gi opp å finne ut av dette. Hun er et enigma, men ikke et jeg gidder å finne ut av. Mystiske kvinner er super- tiltrekkende, men ikke når det blir så merkelig. Kanskje er hun sur fordi jeg bet på så sent? Jaja... - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e Interessant at du tillegger såpass umoden oppførsel som dette en flatterende betegnelse som at hun er gåtefull/et enigma. Selv tolker jeg det som både dårlig evne til å sette seg inn i hva oppførselen gjør med det andre mennesket, og dårlig selvinnsikt i at hun selv fremstiller seg i et dårlig lys. Hun fremstår ikke som hel ved i relasjon til måten hun behandler andre og man lurer da på hvordan hun relaterer til andre ting i livet som feks hvordan skjøtter hun arbeidet/regningene/har hun orden i huset sitt. Anonymkode: c3d36...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Interessant at du tillegger såpass umoden oppførsel som dette en flatterende betegnelse som at hun er gåtefull/et enigma. Selv tolker jeg det som både dårlig evne til å sette seg inn i hva oppførselen gjør med det andre mennesket, og dårlig selvinnsikt i at hun selv fremstiller seg i et dårlig lys. Hun fremstår ikke som hel ved i relasjon til måten hun behandler andre og man lurer da på hvordan hun relaterer til andre ting i livet som feks hvordan skjøtter hun arbeidet/regningene/har hun orden i huset sitt. Anonymkode: c3d36...5b3 Det var da voldsomt. Hun er en student som er klossete i kjærlighet, og din første tanke er å tenke at hun er dårlig betaler? Anonymkode: f0e94...8a0 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det var da voldsomt. Hun er en student som er klossete i kjærlighet, og din første tanke er å tenke at hun er dårlig betaler? Anonymkode: f0e94...8a0 Stusset litt på den konklusjonen selv... Jeg ønsker ikke å si noe dritt om henne. Det er kun denne underlige katt/ mus- greia jeg reagerer på. Ellers virker hun som en flott jente. Det var jo grunnen til at jeg tenkte: "fanken heller, jeg spiller med og finner på noe med henne...". Hadde hun vært helt idiot hadde jeg jo bare ledd av interessen hennes. - ts Anonymkode: 4ab3c...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå