AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Lurer på hva jeg egentlig vil ha. ...eller har jeg bare ikke møtt riktig menneske? Vil ikke ha ons Vil ikke ha fwb, det blir fort følelser og vanskelig selv om en sier at det ikke skal bli det. Vil ikke ha et alvorlig foehold og samboer. Men jeg vil ha....noen. Anonymkode: b5627...65c
Gjest ABM Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hva jeg egentlig vil ha. ...eller har jeg bare ikke møtt riktig menneske? Vil ikke ha ons Vil ikke ha fwb, det blir fort følelser og vanskelig selv om en sier at det ikke skal bli det. Vil ikke ha et alvorlig foehold og samboer. Men jeg vil ha....noen. Anonymkode: b5627...65c Eller vil du bare ha oppmerksomhet.?.siden den eneste som kan svare på dette er du..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Er det et seksuelt begjær, romantisk eller begge deler? Anonymkode: bec91...52b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Du har truffet "noen", men vet ikke hva du vil med personen? Er det bare denne du ikke vet hva du vil med, eller er det bare generelt? Kanskje du bare vil ha en nær venn? Har du vært fysisk involvert med denne personen (om det er noen) ? Vet denne i så tilfelle hva du tenker? Anonymkode: b73af...860
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Lurer på hva jeg egentlig vil ha. ...eller har jeg bare ikke møtt riktig menneske? Vil ikke ha ons Vil ikke ha fwb, det blir fort følelser og vanskelig selv om en sier at det ikke skal bli det. Vil ikke ha et alvorlig foehold og samboer. Men jeg vil ha....noen. Anonymkode: b5627...65c Du vil innlede det man for noen år siden anså som et normalt forhold. Du vil rett og slett ha deg en klassisk kjæreste. En person du kan kose og kline med mens dere ser på film eller whatnot. En å gå på tur eller kino med etc. Dette kan deretter få utvikle seg organisk dit det vil. Jeg er akkurat samme typen, men innser at kjøttmarkedet har tatt overhånd. Er vanskelig å få til et normalt forhold når alle på død og liv skal flytte inn eller knulle fra dag èn. Triste saker for oss. Det du ønsker deg er egentlig det normale, just saying... Anonymkode: 23ed2...d5d 1
Doktor Dyregod Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Du vil rett å slett ha en kjæreste og ikke noe mer. Er jo ikke vanskeligere enn det.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 Ts her... Har ikke møtt noen eller...det er ingen konkret person. Jeg mente at jeg vil møte noen, ha noen, men veldig usikker på hva slags ...format som passer.... Ja jeg vil kanskje ha en god gammeldags kjæreste? Nå er det jo så mange typer relasjoner..... Anonymkode: b5627...65c
Gjest Dustete Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på hva jeg egentlig vil ha. ...eller har jeg bare ikke møtt riktig menneske? Vil ikke ha ons Vil ikke ha fwb, det blir fort følelser og vanskelig selv om en sier at det ikke skal bli det. Vil ikke ha et alvorlig foehold og samboer. Men jeg vil ha....noen. Anonymkode: b5627...65c Kjenner meg igjen som den som sier det ikke skal bli det.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lurer på hva jeg egentlig vil ha. ...eller har jeg bare ikke møtt riktig menneske? Vil ikke ha ons Vil ikke ha fwb, det blir fort følelser og vanskelig selv om en sier at det ikke skal bli det. Vil ikke ha et alvorlig foehold og samboer. Men jeg vil ha....noen. Anonymkode: b5627...65c Katt eller hund du vil ha. Anonymkode: 95021...b91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå