Gå til innhold

Trenger tips og innspill!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Long story short: kjæresten min har ei bestevenninne jeg har vært litt psycho sjalu på i begynnelsen av forholdet. Uten å gå så mye i unødvendige detaljer, så var det ikke mye som tydet på at det var noe å være sjalu over ettersom de bare så ut til å ha et platonisk vennskap. Vi er alle tre lesbiske btw. Anyways, i går skulle dama sende melding til vedkommende gjennom et arrangement, og da så jeg at det ikke var noen andre meldinger i Messenger chatten hennes med hu bestevenninna. Det betyr jo at hun må ha slettet chatten dems? Jeg spurte henne direkte der og da hvor alle meldingene hadde blitt av, men hun så iaf veldig overrasket ut selv over at det ikke var noen meldinger der. Hun sa at hun sikkert hadde klart å slettet de med et uhell eller så var hun usikker om de i det hele tatt hadde kommunisert over Facebook, ettersom de pleide å snakke over Snapchat. Jeg ble litt usikker selv, men jeg føler at jeg en gang så at hun skrev noen meldinger til henne over Messenger. Men det kan hende jeg husker feil. Er så forvirra nå. Vet ikke om jeg skal tro på det hun sier (hun har aldri gitt meg en grunn til å ikke stole på henne), men dette har holdt meg våken i natt... Jeg føler at det er noe der hun ikke ville at jeg skulle se. Vet ikke helt hva. Tror ikke det var noe mellom dem, men det kan ha vært at de f.eks. snakket om meg under den lille perioden da jeg var så sykt sjalu og sint på hun. Åhh hva skal jeg gjøre? 😫

Endret av lazymangaka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jo ikke du noe med hva hun evt har skrevet til sin venninne..! 

Anonymkode: eab56...c02

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå har jo ikke du noe med hva hun evt har skrevet til sin venninne..! 

Anonymkode: eab56...c02

Nei, men hvorfor skulle hun slettet hele samtalen dems på fb da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...