Gå til innhold

Emmaljunga Edge duo fra 2012-2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men prøver her. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe ekstradeler enda til en så gammel vogn? Passer delene til de nye vognene til den gamle?

Anonymkode: fbe8a...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men prøver her. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe ekstradeler enda til en så gammel vogn? Passer delene til de nye vognene til den gamle?

Jeg har en akkurat slik vogn fra 2013. Hva trenger du, kanskje jeg har? Fargen lounge grey :) Vi er ferdige med vår og den står ubrukt i kjelleren nå, men er like pen:)

Anonymkode: b3c9c...d97

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har en akkurat slik vogn fra 2013. Hva trenger du, kanskje jeg har? Fargen lounge grey :) Vi er ferdige med vår og den står ubrukt i kjelleren nå, men er like pen:)

Jeg trenger ingen deler, men har planer om å kjøpe en sånn vogn brukt😄 Og da er det jo litt greit å vite at om feks ett av hjulene ryker så er det mulig å få tak i ett nytt☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg trenger ingen deler, men har planer om å kjøpe en sånn vogn brukt😄 Og da er det jo litt greit å vite at om feks ett av hjulene ryker så er det mulig å få tak i ett nytt☺️

Har en emmaljunga edge duo som jeg mener er 2012 modell, vi kjøpte på nye hjul for ca 3 år siden, var ikke noe problem å få i hjul på barnas hus på den tiden iallefall.

Anonymkode: 1da39...14d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 10.32):

Ja disse vognene er klassiske og du får garantert kjøpt hjul og andre deler til vogna i mamge år fremover:) Bare sjekk nettsidene deres.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja disse vognene er klassiske og du får garantert kjøpt hjul og andre deler til vogna i mamge år fremover:) Bare sjekk nettsidene deres.

Sjekket selv nå, ja de selger samme hjul og diverse utstyr fortsatt:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjekket selv nå, ja de selger samme hjul og diverse utstyr fortsatt:)

Tusen tusen takk, helt suverent😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...