AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men prøver her. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe ekstradeler enda til en så gammel vogn? Passer delene til de nye vognene til den gamle? Anonymkode: fbe8a...544
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men prøver her. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe ekstradeler enda til en så gammel vogn? Passer delene til de nye vognene til den gamle? Anonymkode: fbe8a...544 Jeg har en akkurat slik vogn fra 2013. Hva trenger du, kanskje jeg har? Fargen lounge grey Vi er ferdige med vår og den står ubrukt i kjelleren nå, men er like pen:) Anonymkode: b3c9c...d97
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har en akkurat slik vogn fra 2013. Hva trenger du, kanskje jeg har? Fargen lounge grey Vi er ferdige med vår og den står ubrukt i kjelleren nå, men er like pen:) Anonymkode: b3c9c...d97 Jeg trenger ingen deler, men har planer om å kjøpe en sånn vogn brukt😄 Og da er det jo litt greit å vite at om feks ett av hjulene ryker så er det mulig å få tak i ett nytt☺️ Anonymkode: fbe8a...544
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg trenger ingen deler, men har planer om å kjøpe en sånn vogn brukt😄 Og da er det jo litt greit å vite at om feks ett av hjulene ryker så er det mulig å få tak i ett nytt☺️ Anonymkode: fbe8a...544 Har en emmaljunga edge duo som jeg mener er 2012 modell, vi kjøpte på nye hjul for ca 3 år siden, var ikke noe problem å få i hjul på barnas hus på den tiden iallefall. Anonymkode: 1da39...14d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #5 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 10.32): Jeg trenger ingen deler, men har planer om å kjøpe en sånn vogn brukt😄 Og da er det jo litt greit å vite at om feks ett av hjulene ryker så er det mulig å få tak i ett nytt☺️ Anonymkode: fbe8a...544 Ja disse vognene er klassiske og du får garantert kjøpt hjul og andre deler til vogna i mamge år fremover:) Bare sjekk nettsidene deres. Anonymkode: b3c9c...d97
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja disse vognene er klassiske og du får garantert kjøpt hjul og andre deler til vogna i mamge år fremover:) Bare sjekk nettsidene deres. Anonymkode: b3c9c...d97 Sjekket selv nå, ja de selger samme hjul og diverse utstyr fortsatt:) Anonymkode: b3c9c...d97
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #7 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjekket selv nå, ja de selger samme hjul og diverse utstyr fortsatt:) Anonymkode: b3c9c...d97 Tusen tusen takk, helt suverent😄 Anonymkode: fbe8a...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå