Anda86 Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Hei.. Min datter på 9 år har slitt med forstoppelse det siste året, så i ettermiddag skal vi inn på sykehuset å få full tømming av tarmen med oljeklyster med sonde, hun sliter ikke med noen form for allergier eller sykdom, vi har tatt blodprøver, urinprøver og avførings test uten utslag. Vi har testet ut movicol, og andre former for å få avføringen løs, men nei det har ikke fungert. Hun er aktiv og ikke noen form for andre problemer. Hun har aldri vært inn på sykehus, men er ikke redd for å ta blodprøver eller andre prøver. Vi har prøvd å forbedre oss godt før vi skal inn i dag, om at hun må ligge å vise rumpen sin til flere sykepleier, og at det kommer et rør (kateter) oppe i rumpen. Og at hun må sitte på en toalettstol på do, også at det er en sykepleier som sitter å ser på at hun har avføring. Kan jeg få spørre om det er noen dere ute som har gjort det?? Ada
yabbadoo Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Høres ut som om du har overdrevet litt? 🤪 kan aldri tenke meg at flere sykepleiere må være involvert i et klyster, og at en sykepleier må sitte og se på at hun bæsjer. ellers høres det ut som om du har forberedt henne godt syns jeg. Hva sier hun selv? Ville tatt resten derfra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå