AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Når hun er veldig god i senga, betyr det at hun har hatt mange tidligere? Tenker på det hun gjør, liker, tar initiativ til og sånn. Eller kan "uerfarne" eller "normalt erfarne" også være rå i sex? Anonymkode: 85c65...b26
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Har ingenting med hverandre å gjøre. Anonymkode: 81f0e...42f 16
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Man må jo elske enkelte menns motstridende ønsker. Hun skal være god i senga, men helst være tilnærmet jomfru. Hvordan tror du hun har blitt god i senga? Sannsynligvis ved å ha mye sex.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Betyr ingenting. Kanskje hun har hatt én partner som hun har pult tusen ganger og eksperimentert mye med. Anonymkode: b6a8a...100 17
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Er hun god så betyr det at dere klaffer godt sammen og at dere er trygge på hverandre. Det betyr at dere er gode sammen. Hun kunne vært jomfru dra før av.. Anonymkode: 3efff...bc2 7
TinaChristina Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 God i senga betyr som regel erfaring. Og erfaring får man ved å ha langvarige partnere, ikke masse ons på fylla. Nå må dere forstå dette. 27
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #7 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når hun er veldig god i senga, betyr det at hun har hatt mange tidligere? Tenker på det hun gjør, liker, tar initiativ til og sånn. Eller kan "uerfarne" eller "normalt erfarne" også være rå i sex? Anonymkode: 85c65...b26 Selvsagt God erfaring med flere menn. Anonymkode: 35bc1...9f4 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #8 Skrevet 27. september 2021 Hva tror du selv du får mest erfaring av? 10 ONS fordelt på fem år, eller en fast partner over samme tidsrom? Anonymkode: dac0a...b76 7
Hr. Aktiv Skrevet 27. september 2021 #9 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når hun er veldig god i senga, betyr det at hun har hatt mange tidligere? Tenker på det hun gjør, liker, tar initiativ til og sånn. Eller kan "uerfarne" eller "normalt erfarne" også være rå i sex? Anonymkode: 85c65...b26 Trenger ikke ha mange partnere for å klare mesterstykket kombinasjonen "hørsel og utførelse". De med mange partnere er ofte bare god på akkurat det med mange partnere. Hun som for meg har vært desidert best og det i en egen særklasse har hatt veldig få partnere. Hun lyttet til meg og endret det dit hun fikk best respons samtidig som jeg registrerte at dette var det noe hun absolutt likte å gjøre for det falt så naturlig og ikke minst uten mas. Hun var der for meg liksom. Hun gjorde meg spesiell i hennes verden. Hun tok tak i sin egen seksualitet, hun krevde sin plass samtidig som hun gjorde det klart igjennom handlinger og utførelse at det var hun selv som var ansvarlig for sin egen orgasme. Jeg var jo et nyttig verktøy, men hun lå ikke der og bare forventet. Hun hadde funnet ut at dette var en fin måte på å få det best mulig for henne også. Hun kunne heller ikke forstå kvinner som bare mener det er mannens feil at kvinnen ikke kommer. 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #10 Skrevet 27. september 2021 Hvis jeg var deg, så ville jeg heller stilt meg selv spørsmålet hvorfor du synes dette er viktig å finne ut av. Her har du vært så heldig å være sammen med ei jente som tydeligvis har gitt deg gode opplevelser, og nå prøver du å finne en måte å straffe henne for det. Skjønn det, den som kan. Nei, det betyr ikke at hun har hatt mange partnere. Det betyr at hun er trygg på seg selv, og viktigst at hun er trygg på deg. Det siste burde hun tydeligvis ikke være. Anonymkode: 8f7a2...465 10
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #11 Skrevet 27. september 2021 Hun har øvd på dildo. Anonymkode: 972a4...258
Doktor Dyregod Skrevet 27. september 2021 #12 Skrevet 27. september 2021 Det betyr at hun ikke er egoist, at hun er flink til å lese deg som en partner og vil at du skal kose deg. 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 Øvelse gjør mester vettu 😜 Eller så har dere bare god kjemi. Noen folk er bare rå, noen har bare ikke noen x faktor. Anonymkode: d7fb4...c17 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 Man blir ikke god i senga av mange partnere, man blir god i senga av å være i forhold over tid og eksperimentere med en fast partner. Anonymkode: d026b...70e 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Nei, på ingen måte! Den beste dama jeg har hatt, hadde bare hatt to partnere tidligere. Hun var generelt interessert i å være god i senga, og hadde entusiasme. Gud jeg savner sexen med henne! Anonymkode: 47d9a...c5e 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når hun er veldig god i senga, betyr det at hun har hatt mange tidligere? Tenker på det hun gjør, liker, tar initiativ til og sånn. Eller kan "uerfarne" eller "normalt erfarne" også være rå i sex? Anonymkode: 85c65...b26 Nei det ligger naturlig til noen Du blir ikke god på sex av å ha one night stand. Du blir god på sex i et forhold der man utforsker og prøver ting er min erfaring
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 Anonymus Notarius skrev (2 timer siden): Man må jo elske enkelte menns motstridende ønsker. Hun skal være god i senga, men helst være tilnærmet jomfru. Hvordan tror du hun har blitt god i senga? Sannsynligvis ved å ha mye sex. Ja men ikke nødvendigvis med flere, men kan ha hatt tusenvis av samleier med en og samme person 😄
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #18 Skrevet 27. september 2021 Enkelte er gode bare de møter opp. Selv med klær skjønner du at enkelte bare må være en opplevelse i senga. Ja faktisk, hvor god du er i senga starter gjerne med hvordan du er kledd. Det kan gi noen gode hint, og gode forventninger. Anonymkode: d3c80...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 Man trenger ikke ha hundrevis av samleier for å lytte, justere, eller vite og ta det man vil ha. Så man trenger heller ikke å ha hatt en langvarig partner. Anonymkode: c8813...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #20 Skrevet 27. september 2021 Kan for all del bety at hun har vært i et forhold og hatt sex der..? Trenger ikke å ha hatt "mange". Fins også triks man kan gjøre som fungerer på mange/flere typer menn. Og noen er bare naturlig gode i senga. Anonymkode: c745d...d7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå