starie Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Hei. På grunn av noe så banalt som kjærlighetssorg har jeg ikke spist mer en 9 mariekjeks og en hvetebolle siden fredag Er det noen som har forslag til andre såkalt skånsomme ting jeg kan prøve å tvinge i meg? Eier ikke matlyst, så gjerne noe som ser godt ut og som jeg kan spise veldig små biter av. Og uh.. jeg tåler melk dårlig så fint om det er uten.. På forhånd tusen takk!
Arkana Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Kylling er lett fordøyelig, og nygrillet kylling er jo kjempegodt. Enten helt alene eller med noe godt tilbehør. Yoghurt og frukt er vel også noe som er lett å få i seg når man ikke har lyst på noe annet. Pastasalat, omelett.... Og en for kjærlighetssorgen.
Gjest piaf Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Avokado, evt. med litt sitron, salt og pepper, er veldig lett fordøyelig og samtidig svært næringsrikt. Har reddet meg flere ganger. Noen ferske reker kan også være godt til. Eller rett og slett litt banan? Ellers er det dumt å falle for fristelsen til å bare spise søtt - da får du bare blodsukkeret ditt til å svinge, og det blir man ihvertfall ikke i bedre humør av.
Belit Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Suppe. Bruk pose eller boks hvis du ikke makter å stille deg til ved kjøkkenbenken. Næringsrikt, godt, og føles som spiselig trøst.
Gjest 1111 Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 (endret) Tenk over hva du har lyst på. Det er egentlig det viktigste, og så ta det fra der. Endret 29. september 2005 av Rhiakath
hilli Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Bananer, suppe og potetgull har reddet meg tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå